רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום בחינם? השאיר/י פרטים בקליק »»

טיפול פנים אנטי אייג’ינג

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר.
חשוב לדעת – התכנים של אתר Facial Online אינם מהווים תחליף לייעוץ של קוסמטיקאית שתספק את המידע הרלוונטי המותאם במיוחד עבורכם.

לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
טיפול פנים מקצועיים
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

טיפול פנים אנטי אייג’ינג – מה זה?

טיפולי אנטי אייג’ינג הם טיפולי פנים שמטרתם להאט את תהליך ההזדקנות של העור ולשמור על מראה צעיר ורענן יותר. טיפולי אייג’ינג מכוונים לטפל בסימני הזדקנות כמו קמטים, קווים דקים סביב העיניים, שקעים תחת העיניים, כתמים, עור יבש וחסר גמישות. טיפולי אנטי אייג’ינג יכולים לכלול מגוון רחב של טיפולים כמו חומצות, מילוי קמטים, בוטוקס ועוד. מטרתם להשיב לעור מראה צעיר, רענן ובריא יותר.

לייעוץ ואבחנה ללא תשלום עם קוסמטיקאית

טיפול אנטי אייג’ינג בהתאמה אישית ע”י קוסמטיקאית

כל טיפול אנטי אייג’ינג צריך להתחיל בייעוץ אישי עם קוסמטיקאית מקצועית שתבצע הערכה של מצב העור וצרכיו. בהתאם לכך תיבנה תוכנית טיפולים מותאמת אישית הכוללת את הטיפולים המתאימים ביותר לעור בשילוב עם מוצרי טיפוח ביתיים. טיפול מותאם יביא לתוצאות טובות וארוכות טווח יותר.

כמה עולה טיפול פנים אנטי אייג’ינג?

מחיר טיפול אנטי אייג’ינג משתנה בהתאם לסוג הטיפול, וותק הקוסמטיקאית ומיומנותה ועוד. מחיר ממוצע לטיפול בודד הוא כ-500-1500 ש”ח. סדרת טיפולים עשויה לעלות כמה אלפי שקלים. מחיר מילוי קמטים הוא כ-1500-5000 ש”ח לאזור. שימוש בבוטוקס יכול להגיע לאזור ה – 1500-6000 ש”ח. מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית לקבלת מחיר מדויק עבור תוכנית טיפולים מותאמת.

מתי נוכל לראות את התוצאות לאחר טיפול אנטי אייג’ינג?

השפעת טיפול אנטי אייג’ינג ניכרת בדרך כלל כבר אחרי הטיפול הראשון. העור נראה רענן וזוהר יותר, קמטים וקווים מטושטשים. תוצאות מלאות של סדרת טיפולים ניתן לראות לאחר כ- 5-8 שבועות. חשוב להמשיך בטיפולים ביתיים ושימוש במוצרים משלימים לשימור התוצאות לאורך זמן.

סיכום

טיפולי פנים אנטי אייג’ינג יכולים לספק מראה צעיר ורענן על ידי טיפול בסימני הזדקנות. מומלץ מאוד לפנות לייעוץ אישי אצל קוסמטיקאית מומחית שתבנה תוכנית טיפולים בהתאמה אישית לצרכי העור. חשוב להתמיד בטיפולים ביתיים ושימוש במוצרים משלימים לשימור התוצאות. מומלץ להשאיר פרטים בטופס הייעוץ באתר פיישל אונליין כדי לקבל המלצה אישית לטיפול אנטי אייג’ינג המתאים לכם ביותר.

נקודות חשובות לסיכום המאמרהסבר קצר
מהם טיפולי אנטי אייג’ינגטיפולי פנים להאטת תהליכי הזדקנות ושימור מראה צעיר
מטרת טיפולי אייג’ינגטיפול בקמטים, קווים, כתמים, עור יבש וחסר גמישות
שלבי טיפול אייג’ינג1. ייעוץ אישי 2. ניקוי פנים 3. טיפול משלים 4. טיפול עיקרי 5. מסיכה מרגיעה 6. קרם הגנה להגנה מפני השמש.
חשיבות ייעוץ אישיהתאמת תוכנית טיפולים לצרכי העור הספציפיים. מאפשר להגיע לתוצאות טובות יותר ברגע שהקוסמטיקאית תתאים את הטיפול לעור הפנים הספציפי
מחיר ממוצע לטיפול500-1500 ש”ח לטיפול. יכול להגיע לאלפי שקלים אם מדובר על סדרת טיפולים.
מתי רואים תוצאותלאחר הטיפול הראשון, תוצאות מלאות לאחר 5-8 שבועות. חשוב לזכור שהכל משתנה בין מטופל למטופל
חשיבות טיפולי תחזוקהלשימור תוצאות הטיפול לאורך זמן ומניעת בעיות עור עתידיות.

שאלות ותשובות:

עם טיפולי תחזוקה ביתיים סדירים, כל 4-6 חודשים ניתן לשמר את התוצאות לאורך זמן. חשוב גם שימוש יומיומי במוצרי טיפוח מתאימים.

רוב הטיפולים אינם כרוכים בכאבים. יתכן תחושת עקצוץ קלה וזמנית בטיפולי חומצות. ניתן להרגיע בקרם מקומי לפני הטיפול.

מומלץ להתחיל בסביבות גיל 30 עם טיפולים מונעים לשימור העור. מגיל 40 ומעלה כבר ניתן לבצע טיפולים לצמצום קמטים וסימני הזדקנות.

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות