רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

הסרת פיגמנטציה בפנים בלייזר

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
הסרת פיגמנטציה בפנים בלייזר
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

הסרת פיגמנטציה בפנים בלייזר פועלת לשם הבהרת כתמי פיגמנטציה באופן בטוח ויעיל, כמו גם כטיפול לצלקות אקנה וכתמי גיל. הלייזר מכוון רק לנגע הפיגמנטי בעור אשר סופג את האור, מבלי לפגוע בעור שמסביב. במהלך הטיפול ולאחריו הנגעים הפיגמנטיים ידהו ויתקלפו מהאזור המטופל, כך שצבע העור יישאר אחיד ויפה.

לייעוץ עם קוסמטיקאית ללא עלות וללא התחייבות
הסרת פיגמנטציה בפנים
הסרת פיגמנטציה בפנים

למה נועד טיפול בפיגמנטציה?

פיגמנטציה מתרחשת על רקע של עודף מלנין וגורמת לגוון עור לא אחיד. היא עלולה להתרחש על רקע גיל או כתוצאה משינויים הורמונליים ולכן ישנם כתמי פיגמנטציה בהריון, וכן פיגמנטציה אחרי לידה.  ישנה תפיסה שגויה נפוצה שניתן להתגבר על פיגמנטציה ללא טיפול, אלא רק לתת לזמן לעשות את שלו כדי שהכתמים ידהו. גם אם ישנם סוגי כתמים מסוימים, כמו אלה הנגרמים על ידי אקנה, אשר עשויים להתבהר עם הזמן, מרבית הכתמים יידרשו טיפול מלא ובעל עוצמה גבוהה.

קיימות 4 שיטות טיפול זמינות להסרת פיגמנטציה הכוללות: microdermabrasion, סוגי פילינגים שונים, IPL וטיפול בלייזר. ננסה במאמר זה להתמקד רק בטיפול הסרת פיגמנטציה בפנים בלייזר מכיוון שהוא נחשב ליעיל ועשוי לטפל במגוון רחב של כתמים.

כחלק מהכנת העור לפני הסרת פיגמנטציה בפנים בלייזר, יש להימנע מחשיפה ישירה לשמש ושימוש בקרם הגנה חזק, כשבועיים לפני התהליך. כמו כן יש להימנע מטיפולים אחרים המערבים לייזר, טיפולי פנים העושים שימוש ב IPL, פילינג, שעווה, אפילציה, מנורות שיזוף ועוד.

5 תפיסות שגויות לגבי הסרת פיגמנטציה בפנים בלייזר

  • טיפול בלייזר הינו כואב – טיפולי לייזר דווקא לא כואבים אלא גורמים לכאב חלש שניתן לשלוט בו בקרב מרבית האנשים. מטופלים מתארים לעתים קרובות את התחושה במהלך הטיפול כתחושת עקצוץ. אם אתם מודאגים מהכאב, ניתן למרוח קרם אלחוש על העור לפני הטיפול כדי למזער את אי הנוחות במהלכו.
  • העור ייעשה דק ורך לאחר טיפול – תפיסה זו הינה שגויה מיסודה מכיוון שהלייזר שמשמש לטיפול הוא מסוג שאינו אבלטיבי ולכן אינו שורף את כל שכבות העור. הטיפול הינו בטוח לעור בעיקר כאשר הוא נעשה במכונת הלייזר התקינה ועל ידי קוסמטיקאים מוסמכים אשר עברו התמחות בסוג זה של טיפולים. מרבית טיפולי הלייזר מסייעים ומעודדים ייצור קולגן שמעניק עור מוצק יותר לאחר הטיפולים.
  • מספיק טיפול לייזר אחד כדי להעלים את כל כתמי הפיגמנטציה – בדרך כלל הכוונה היא שלאחר פגישה אחת, אפשר יהיה להבחין בשיפור מסוים. עם זאת, לרוב, נדרשת תוכנית טיפול כדי להפיק תוצאות משביעות רצון. לאחר השלמת תוכנית הטיפול, התוצאות בדרך כלל ארוכות טווח אם העור מטופל היטב.
  • תוצאות הטיפול בלייזר הינן קבועות – בדרך כלל, הכתמים הפיגמנטיים שהוסרו לא יחזרו לאחר הטיפול. עם זאת, ישנם גורמים שונים שיכולים לעורר היפרפיגמנטציה חדשה, כמו למשל חשיפה ל-UV, הזדקנות, גורמים הורמונליים ועוד. טיפולי הסרת פיגמנטציה בלייזר לא יכולים למנוע מכתמים חדשים להיווצר, ולכן חשוב למרוח קרם הגנה ומדי פעם לתחזק את הטיפול.
  • העור יהיה מושלם לאחר טיפול – אין ספק שטיפול בלייזר יכול לטפל בהרבה בעיות שונות, אך עם זאת, זהו אינו טיפול קסמים שיכול לספק עור מושלם. בהתבסס על מצב העור של האדם, ניתן להמליץ על טיפולים משלימים שונים אשר יפתרו גם את הבעיות הנוספות.

סיכום:

מכיוון שטיפולים לשם הסרת פיגמנטציה בפנים בלייזר  דורשים מומחיות וניסיון, אל תתפשרו על איכות מקום הטיפולים הנבחר. הגיעו מוכנים עם הידע שקראתם במקומות מקצועיים כמו מגזין פיישל אונליין ועם שאלות מוכנות. להרחבת הנושא בפיגמנטציה, ניתן להיכנס למאמר – טיפול בפיגמנטציה

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות