רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

פיגמנטציה סביב העיניים

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
פיגמנטציה סביב העיניים
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

מהי פיגמנטציה?

פיגמנטציה סביב העיניים היא תופעה שכיחה ויכולה להיגרם מגורמים שונים, כמו חשיפה לשמש, שינויים הורמונליים ונטייה גנטית.

פיגמנטציה נגרמת על ידי עלייה במלנין, מופיע בעיקר על הפנים מכיוון שזהו האזור החשוף ביותר בעור שלנו אשר חשוף לאור השמש. אור השמש גורם לעלייה בייצור המלנין, מה שמוביל לכתמים כהים או כתמים סביב העיניים והלחיים שלנו. בנוסף לכך, גם גנטיקה יכולה להיות גורם מכיוון שאנשים מסוימים נוטים יותר לפתח פיגמנטציה מאחרים.

כאשר פיגמנט מצטבר באזורים אלו, זה יכול לגרום גם לגרום לגוון עור לא אחיד בפנים ובחלקים אחרים בגוף. ישנם מספר טיפולים זמינים לטיפול בפיגמנטציה בפנים, לרבות טיפולי לייזר, פילינג שטחי וקרמים מקומיים. עם זאת, מניעה תמיד עדיפה על ריפוי ולכן חשוב לשמור על הפנים שלכם מוגנות מקרני UV ולתרגל הרגלי טיפוח טובים.

כיצד פיגמנטציה נגרמת וכיצד ניתן לטפל?

פיגמנטציה סביב העיניים יכולה להיגרם ממגוון גורמים כמו חשיפה לשמש, הזדקנות וגנטיקה. אמנם אין טיפול אחד שמתאים לכולם, אבל יש כמה דרכים להפחית פיגמנטציה סביב העיניים. אלה כוללים שימוש בקרם הגנה והגנה על העיניים מאור שמש ישיר, שימוש בקרמים להבהרת עור או בקרמים עם ויטמין C, שימוש בקרצוף פילינג להסרה עדינה של תאי עור מתים ושימוש בטיפולי לייזר. בכל אפשרות טיפול שתבחרו, חשוב להתייעץ עם קוסמטיקאית לקבלת הכוונה וייעוץ מתאימים.

תכשירים לטיפול בפיגמנטציה

שימוש בטיפול בלייזר לפיגמנטציה

טיפול בלייזר הפך לאופציה טיפולית פופולרית בפיגמנטציה סוג זה של טיפול משתמש באור לייזר כדי למקד ולהסיר את המלנין הגורם לפיגמנטציה בפנים ובחלקי גוף אחרים. זוהי שיטה לא פולשנית, בטוחה ויעילה לטיפול בהיפרפיגמנטציה, נמשים, מלזמה, כתמי נזקי שמש וכתמי גיל.

טיפול בלייזר יכול לספק תוצאות טובות עם מינימום סיכונים או תופעות לוואי. זוהי אפשרות אידיאלית למי שרוצה להיפטר מפיגמנטציה מבלי לעבור טיפול על ידי שימוש במוצרים/מכשירים קצת יותר מורכבים בעלי תופעות לוואי. עם טיפול בלייזר, ניתן להחזיר את גוון העור הטבעי תוך זמן קצר. התוצאות של טיפול לייזר לפיגמנטציה יכולות להשתנות מאדם לאדם בהתאם לסוג העור והצבע האישי שלו וכן לעומק הפיגמנט בעור שלו.

האם ניתן להעביר פיגמנטציה מסביב לעיניים על ידי שימוש בויטמין C?

אנשים רבים פונים לטיפולים מקומיים כגון ויטמין C. מחקרים אחרונים הראו כי ויטמין C יכול לעזור להפחית עיגולים שחורים ופיגמנטציה סביב העיניים על ידי עיכוב ייצור המלנין וגירוי סינתזת קולגן. ויטמין C ידוע גם כמגביר פעילות נוגדת חמצון ומגן מפני גורמי לחץ סביבתיים שיכולים לתרום לעיגולים שחורים ופיגמנטציה. אמנם אין הבטחות להפחתת פיגמנטציה מלאה, אך אנשים רבים ראו תוצאות חיוביות משימוש במוצרי ויטמין C מקומיים המיועדים במיוחד לטיפול בפיגמנטציה סביב העיניים.

ביצוע טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית – העלמת פיגמנטציה סביב העיניים

פיגמנטציה סביב העיניים היא עניין נפוץ עבור אנשים רבים, וטיפול פנים אצל קוסמטיקאית יכול להיות דרך יעילה להפחית את המראה שלה. טיפולי פיגמנטציה יכולים לעזור להפחית את המראה של עיגולים שחורים ושינויי צבע אחרים סביב העיניים, מה שמוביל לעור פנים צעיר ואחיד יותר.

ניתן להשתמש בטיפולים שונים בהתאם לחומרת הפיגמנטציה (ציינו כמה טיפולים שניתן לבצע בשביל להעלים את כתמי הפיגמנטציה) עם ייעוץ מקצועי של קוסמטיקאית מוסמכת, תוכלו לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר עבור בעיית הפיגמנטציה הספציפית שלכם. אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ עם קוסמטיקאית מקצועית אשר תאבחן את הבעיה לעומק ותתאים את הטיפול הטוב ביותר עבורכם. השאירו פרטים עוד היום באתר

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות