רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

ניקוי פנים לעור שמן

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
ניקוי פנים לעור שמן
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

ניקוי פנים לעור שמן צריך להיות מותאם לסוג העור, ולהשתלב ביעילות בדרכי הטיפול הנוספות בעור שמן. ניקוי הוא הצעד החשוב ביותר להיגיינה של העור, בריאותו והאסתטיקה שלו.

ניקוי וריפוי: מה עושים עם עור שמן

עור פנים שמן אופייני לגיל ההתבגרות ולתקופות של חילופי הורמונים. אחת התגובות של הגוף לריבוי הורמונים, אנדרוגניים בעיקר (כמו טסטוסטרון), היא ייצור יתר של סבום. סבום הוא חלב שומני שנוצר בבלוטות החלב, הפזורות על פני כל הגוף.

עור שמן דורש פעולות טיפוח יום יומיות של ניקוי, וגם טיפולי פנים שניתנים אחת לתקופה.

ניקוי פנים לעור שמן: שגרת הטיפוח

  • ניקוי: ניקוי פנים לעור שמן הוא הצעד הראשון בשגרת הטיפוח של העור. פעולת הניקוי הכרחית להסרה חלקיקים של אבק, גזים רעילים, תאים מתים, ומולקולות שומן לא רצויות. כל החלקיקים הללו מזהמים את העור, והופכים אותו לשומני ופצוע יותר. ניקיון יומיומי יתבצע בעזרת סבון פנים ייעודי לעור שמן.

נוסף לניקיון היומיומי קוסמטיקאיות מציעות ניקוי פנים לעור שמן עמוק במיוחד, שניתן אחת לתקופה. זהו טיפול פנים שבו משתמשים בחומרים מאסיביים יותר, שפותחים את נקבוביות העור ומטהרים אותו מבפנים.

  • לחות: כחלק משגרת הטיפוח לכל סוג של עור חשוב למרוח מדי יום קרם לחות. כמובן, חשוב שסוג הקרם יהיה מותר לסוג העור. איזון ברמות הלחות של עור פנים שמן ניתן להשיג ע”י טיפולי פנים ביתיים טבעיים, שמייבשים את העור משומן ושומרים עליו עשיר במים. למשל, תערובות המכילות סודה לשתייה, כורכום, ואפילו עגבנייה וקליפות בננה. בעונות המעבר ובימים קרים, העור נוטה יותר לסבול מיובש. קוסמטיקאית מקצועית תדע להתאים לך טיפול פנים לעונת החורף, שישאיר את העור רענן גם אז.
  • עור מעורב: עור מעורב הוא עור שבו מופיעים גם יובש וגם פצעי שומן. מצד אחד, טיפול פנים לעור יבש עלול לגרום לפצעים נוספים – ומצד שני טיפולי פנים לעור שמן  עלולים להביא ליובש נוסף ואף לכוויות. תכשירים ייעודיים לעור מעורב, שמנים עדינים וטבעיים לטיפול ביתי ופילינג עדין ואיכותי יכול לשפר מראה עור מעורב.

טיפולים נוספים לעור שמן

  • טיפול נקודתי בפצעים: שיטה מסורתית לטיפול בפצעים באופן נקודתי זוכה לעתים לביקורות לא ממיאות, בעיקר הודות לצלקות שהיא מותירה – ולעובדה שהיא יעילה לטווח קצר מאוד. לעומת טיפולי פנים חדשניים, שמצליחים להיות אפקטיביים לטווח ארוך, טיפול נקודתי נראה כמעט חסר חשיבות. מתי כן נבחר בטיפול כזה?

פיישל אונליין מדגישה – לא סתם יש שיטות טיפול שונות. כל שיטה והחשיבות שלה. למשל, אם אנחנו כמה שבועות לפני ארוע וחשוב לנו להיראות ממש טוב, טיפול נקודתי יכול לעזור לנו. במידה ונשארות צלקות, חשוב כמובן לטשטש עם אמצעי איפור מתאימים.

  • פילינג: יש לא מעט סוגי טיפולי פנים שמתאימים לעור שמן, אך אי אפשר שלא לדבר על טיפול פילינג. בפילינג יש מעבר לניקוי פנים לעור שמן: מדובר בפציעה עדינה ומבוקרת של העור, שנהרס לאטו ומתקלף. בכך מעודדים את העור לייצר שכבה חדשה ובריאה תחת זו שהתקלפה.
  • פוטותרפיה: שיטה חדשנית שיעילה למגוון בעיות בעור: טיפול באור. פוטותרפיה יעילה בעיקר לעור שנוטה לפצעים ולפצעונים.

ניקוי פנים לעור שמן – למה נשים לב ?

כאשר אנו מטפלים בעור שמן באופן מסיבי, כמו למשל בפילינג כימי, פוטותרפיה או אפילו טיפולי לייזר, חשוב לשים לב להשתמש בתכשירי ניקוי מותאמים. ניקוי פנים לעור שמן לא חייב להיות חזק ומייבש מאוד, הוא יכול להיות ניקוי עדין ופשוט ללא שומנים וחומרי ריח, שמסיר בעדינות את הלכלוך החיצוני שעל העור.

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות