רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

טיפול בסבוריאה בפנים

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
טיפול פנים סבוריאה
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

סבוריאה בפנים היא דלקת עור כרונית שנגרמת כתוצאה מפעילות יתר של בלוטות החלב. הדלקת אינה מופיעה רק באזור הפנים והראש אלא במקומות נוספים שבהם יש פעילות יתר של בלוטות חלב לדוגמא: אזור בית השחי, מפשעות, כפתיים ועוד.  מצב זה יכול להיות לא נעים וגם לא יפה, מה שהופך אותו לנושא שחשוב לטפל בו.

אחת הדרכים היעילות ביותר לטיפול בסבוריאה היא באמצעות טיפול בסבוריאה בפנים, טיפול קוסמטי שנועד להפחית את הסימפטומים של מצב עור זה ולשפר את המראה הכללי של העור.

טיפולי פנים הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, ולא סתם, הסיבה המרכזית היא שהם מציעים מגוון רחב של יתרונות, כולל הפחתת האדמומיות, שיפור מרקם העור ומאפשרים עור פנים חלק ואחיד יותר. יחד עם זאת, חשוב לדעת שלא כל טיפולי הפנים נותנים את אותו המענה לכל סוג עור, לכן חשוב לבחור בטיפול המיועד במיוחד לסבוריאה כדי להעניק את הטיפול הנכון ביותר לסוג עור זה.

אחד מטיפולי הפנים היעילים ביותר לסבוריאה הוא טיפול בסבוריאה בפנים, הכולל בדרך כלל ניקוי עמוק, פילינג ומסכה מתאימה שנוסחה במיוחד להפחתת תסמיני הסבוריאה. הטיפול עשוי לכלול גם שימוש בטיפול באור, כדי להפחית עוד יותר את הופעת האדמומיות ולשפר את הבריאות של העור

היתרונות של טיפול בסבוריאה בפנים

יתרונות הטיפול:

– הפחתת אדמומיות ודלקות עור

– שיפור המראה הכללי של העור

טיפול בשחורים בפנים

– פתיחת נקבוביות סתומות

– הפחתת ייצור החלב בעור

– לחות והזנת העור

חסרונות הטיפול:

בעוד שטיפול בסבוריאה יכול להיות פתרון יעיל עבור אנשים רבים הסובלים מבעיה זו, חשוב להיות מודעים גם לחסרונות הפוטנציאליים שעלולים להיות בטיפול זה. כמה מהחסרונות הנפוצים ביותר של טיפול בסבוריאה כוללים:

– עלות גבוהה לטיפול

– לרוב יש צורך במספר טיפולים או בסדרה כדי לראות תוצאות

– עלול לגרום לאדמומיות או גירוי זמני בעור

– הטיפול כמובן לא מתאים לכל סוגי העור

הפרטים שחייבים לדעת לפני שמתחילים את הטיפול

לפני שעוברים טיפול בסבוריאה בפנים, חשוב להתייעץ עם קוסמטיקאית מקצועית, שיכולה לאבחן את סוג העור שלך ולהמליץ על הטיפול הטוב ביותר עבור הצרכים האישיים שלך. חשוב גם להיות מודע לסיכונים ולתופעות הלוואי הפוטנציאליות של הטיפול, ולדון בכל דאגה שיש לך עם הקוסמטיקאית שלך.

כמו כן, חשוב לציין שטיפול סבוריאה אינו פתרון חד פעמי. כדי לשמור על תוצאות הטיפול, חשוב להקפיד על שגרת טיפוח טובה ואיכותית, הכוללת ניקוי מתאים, פילינג ולחות, בנוסף יש להימנע מהטריגרים שעלולים לגרום לסבוריאה, כמו מתח נפשי ומוצרי טיפוח שעשויים להזיק לעור.

טיפול בסבוריאה בפנים: לסיכום

טיפול בסבוריאה בפנים מהווה פתרון יעיל לסובלים מסבוריאה. חשוב לבחור בטיפול המיועד במיוחד לסבוריאה, ולהיות מודעים ליתרונות ולחסרונות הפוטנציאליים. אם אתם שוקלים לבצע טיפול פנים בסבוריאה, חשוב להתייעץ עם קוסמטיקאית מקצועית ומומחית, וכמובן לעקוב אחר שגרת טיפוח טובה כדי לשמור על התוצאות המתקבלות בזכות הטיפולים.

למידע נוסף על טיפול בסבוריאה בפנים, אנו מזמינים אתכם להיכנס אל מגזין פיישל אונליין, שהוא מקור מידע נהדר המציג על סוגי טיפולי הפנים השונים הזמינים ומה עשוי להיות הטיפול הטוב ביותר עבור העור שלכם והצרכים האישיים שלכם.

שאלות ותשובות

סבוריאה בפנים היא דלקת עור כרונית שנגרמת כתוצאה מפעילות יתר של בלוטות החלב. היא מופיעה באזורים שונים בגוף שיש בהם פעילות יתר של בלוטות חלב, כמו הפנים, בית השחי, מפשעות ועוד.

התסמינים העיקריים של סבוריאה הם אדמומיות ודלקת בעור, שחורי ראש, סתימה של נקבוביות העור וייצור יתר של שומן בעור. התסמינים יכולים להופיע בפנים ובאזורים אחרים בגוף.

חשוב להתייעץ עם קוסמטיקאית מקצועית, להיות מודעים לסיכונים ותופעות לוואי, ולעקוב אחר שגרת טיפוח טובה כדי לשמר את תוצאות הטיפול.

 

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות