רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

אקנה בגיל 30

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
אקנה בגיל 30
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

החיידק המושתק: אקנה בגיל 30 היא תופעה מטרידה וכואבת, שמאיימת על שלוותם של מי שהגיעו עם עור חלק לגיל 30 – אבל אז קיבלו את ההלם הגדול. מהי השכיחות של אקנה? ומה אפשר לעשות כדי לטפל בו? פיישל אונליין מגישים בריף קצר על התופעה הלא מדוברת של התפרצות אקנה בגיל 30

זאת התבגרותי השנייה: אקנה בגיל 30

אקנה בגיל ההתבגרות היא תופעה שכיחה מאוד: כ-80% מאתנו סובלים מאקנה בשלב כלשהו בחיים, ואקנה בגיל ההתבגרות – בין גילאי 12 ל-25, הוא השכיח מכולם. אבל יש מי שסובלים מאקנה מאוחר, שמכונה גם אקנה בוגר. כשבפעם הראשונה מופיע אקנה בגיל 30 יכולות להיות לכך סיבות שונות. מה שברור, שגורמים הורמונליים משפיעים על הופעת האקנה בדיוק כמו באקנה בגיל ההתבגרות. נשים נוטות יותר לסבול מאקנה בוגר, בין השאר בגלל שינויי הורמונים קיצוניים שהן חוות בגילאי 30.

לייעוץ עם קוסמטיקאית ללא עלות וללא התחייבות

כשהמצב על הפנים: טיפול באקנה

החדשות הטובות הן שיש מה לעשות כדי לטפל באקנה. גם באקנה בגיל 30. שיטות הטיפול כוללות תכשירי טיפול הניתנות דרך קוסמטיקאיות, תרופות מרשם הניתנות על ידי רופא עור, טיפולי פנים וטיפול מניעתי. 

תרופות ותכשירים שניתנים בזמן הטיפול באקנה

תכשירים לטיפול באקנה

לרוב תכשירים אלו כוללים: משחה לטיפול נקודתי בפצעונים, סבון פנים לניקוי עמוק וקרם לחות נטול שומן. טיפול זה ניתן על ידי קוסמטיקאית מוסמכת שבדרך כלל תאבחן את רמת אקנה ולפי זה תיתן את הפתרון הטוב ביותר

אנטיביוטיקה

אנטיביוטיקה מדכאת את חיידק האקנה, שמביא להופעת פצעים חדשים כתוצאה מהידבקות, ולפצעים שומניים ומזוהמים. אנטיביוטיקה כטיפול לאקנה ניתנת הן ע”י משחה והן ע”י כדורים, והיא נחשבת תרופה יעילה. היא אסורה לשימוש בהריון ובהנקה. ניתן על ידי רופא עור מוסמך

סטרואידים

במקרים חריגים של ציסטות ובלוטות שומן גדולות ונפוחות, מזריקים לתוך הפצעים עצמם סטרואידים באמצעות מחט זעירה. לטיפול הזה יש סיכון של הופעת פיגמנטציה באזור הטיפול. ניתן על ידי רופא עור מוסמך 

רואוקוטן

רואוקוטן הוא תרופה הורומונלית, שנמצאה יעילה בהפחתת הפעילות של בלוטות החלב – האשמות העיקריות בהיווצרות פצעי אקנה. רואקוטן מפחית גם את מראה הנקודות השחורות והלבנות (שבהם עתידים להתפרץ פצעי אקנה), בכך שהוא סותם את פתחי בלוטות החלב בעור.

מבין כל שיטות הטיפול באקנה, הטיפול ברואקוטן הוא עמיד ויעיל במיוחד. עם זאת יש לו התוויות נגד ותופעות לוואי. כשמדובר באקנה בגיל 30, לעתים הוא מופיע בעקבות הריון והנקה. מיותר לציין שבתקופות הריון והנקה אסור ליטול רואקוטן. ** תרופה זאת לא ניתנת דרך קוסמטיקאית אלא דרך רופא עור ולכן יש לשים לב כיצד ואיך צורכים בצורה נכונה ומתאימה. לרואוקוטן יש יתרונות וחסרונות עליהם נדבר במאמר אחר

אקנה בגיל 30 – שיטות טיפול נוספות:

ישנם טיפולי פנים שמתאימים במיוחד לאקנה בגיל 30. עם זאת גם בגיל בוגר לא תמיד מושג שיפור לטווח רחוק ויש לחזור לטיפול פנים אחת לתקופה.

פוטותרפיה 

שיטת טיפול חדשנית למגוון בעיות עור, עושה שימוש באור. סוגים מסוימים של פוטותרפיה נמצאו יעילים לטיפול באקנה. הטיפולים מתבצעים במרכזים רפואיים ע”י רופאי עור או  ע”י קוסמטיקאיות מוסמכות שעברו את ההכשרה המתאימה.

טיפול פילינג

פילינג הינו טיפול שבו משתמשים  כדי להביא לקילוף העור. החדרת תמיסה חומצית לתוך נקבוביות העור מביאה להרס האפידרמיס, ותחת השכבה ההרוסה והמתקלפת צומחת שכבה חדשה ובריאה. פילינג הוא שיטה יעילה לא רק לאקנה אלא גם לצלקות אקנה.

ואם כבר הזכרנו אותן… איך לטפל בצלקות אקנה? 

צלקות אקנה זה קודם כל תסכול: חשבנו שהצלחנו לנצח את האקנה, אבל אז מסתבר שהוא עדיין כאן אתנו… הפעם בצורת צלקות. לעתים נשארת אדמומיות בפנים לאחר פצע אקנה. אז איך לטפל בצלקות אקנה?

טיפולי לייזר נחשבים יעילים בהפחתת והעלמת צלקות אקנה ולהביא לשיפור מראה ומרקם העור.

טיפולים יעילים נוספים הם חומרי הבהרה כמו וויטמין C, שיטות קילוף ופגיעה מבוקרת ועוד. למידע נוסף על שיטות טיפול נוספות תוכלו להתייעץ עם הקוסמטיקאיות שעובדות עם מגזין פיישל אונליין.

אולי יעניין אתכם גם: אקנה בכתפיים | אקנה בלחיים | טיפול באקנה הורמונלי

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות