רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

פיגמנטציה בשפם משעווה

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
פיגמנטציה בשפם משעווה
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

מה זה פיגמנטציה בשפם ולמה זה נוצר לפעמים גם משימוש בשעווה?

פיגמנטציה באזור הפנים היא התכהות חריגה של העור הנגרמת על ידי עלייה בייצור המלנין. זה יכול להופיע בכל חלק בגוף, כולל אזור השפם. במקרה של השפם, פיגמנטציה יכולה להתרחש כאשר משתמשים בשעווה באזור הפנים והשפם. שעווה זו חוסמת נקבוביות, לוכדת מלנין וגורמת להצטברות שמביאה לגוון כהה מהרגיל (נוצר פיגמנטציה בפנים). למרות שסוג זה של פיגמנטציה זמנית, היא יכולה להימשך מספר ימים או שבועות בכל פעם אם לא יטופל כראוי על ידי קוסמטיקאית מוסמכת.

פיגמנטציה בשפם

האם ניתן לטפל בפיגמנטציה באזור השפם באמצעות טיפול בלייזר?

פיגמנטציה באזור השפם היא מצב עור שכיח המשפיע על אנשים מכל הגילאים והמינים. הפיגמנטציה יכולה להיגרם מחשיפה לשמש, הורמונים, גנטיקה או אפילו שעווה. הטיפולים בפיגמנטציה כוללים קרמים מקומיים, פילינג עדין/שטחי וטיפול בלייזר. טיפול בלייזר נמצא יעיל במיוחד לטיפול בפיגמנטציה בשפם הנגרמת על ידי שעווה. הלייזר פועל לפירוק המלנין באזור הפגוע, הפחתת שינוי הצבע הכהה ויצירת גוון עור אחיד יותר. עם טיפול נכון ואיכותי, אנשים רבים יראו תוצאות מוצלחות לאחר מס’ טיפולים.

כיצד קוסמטיקאית יכולה לטפל בעור הפנים שלנו?

לקוסמטיקאיות תפקיד חשוב בסיוע עור הפנים שלנו. קוסמטיקאית יכולה להציע מגוון טיפולי פנים שיסייעו בטיפול בבעיות עור שונות, כגון פיגמנטציה, אקנה, קמטים ועוד. על ידי הבנת סוג טיפול הפיגמנטציה המתאים ביותר לסוג העור, תוכלו לוודא שהתוצאות יעילות ועמידות לאורך זמן.

טיפולי פיגמנטציה הזמינים אצל קוסמטיקאית עשויים לכלול טיפולי לייזר, שימוש בסוגי פילינגים שונים, מיקרו-דרמה וטיפול באור. בעזרת טיפולים אלו, קוסמטיקאיות יכולות לסייע בהפחתת הופעת סימני פיגמנטציה על עור הפנים ושיפור אחידות צבע העור. טיפולי פנים אחרים הזמינים אצל קוסמטיקאית עשויים לכלול טיפולי פנים, פילינג ומסכות כדי לעזור לשפר את המרקם הכללי של העור ולשמור על אחידות וברק לאורך זמן. רוב הטיפולים אינם נגמרים בקליניקה. על מנת ליצור את התוצאות הטובות ביותר, תצטרכו לשמר את הטיפול באמצעות תכשירים הניתנים לטיפול שוטף בבית.

שימוש בקרם הגנה בזמן פיגמנטציה

קרם הגנה הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בשגרת טיפוח העור. הוא הוכח כמגן על העור מפני קרני UV מזיקות, מונע כוויות שמש ופיגמנטציה. למרות שזה עשוי להיראות כמו צעד פשוט, שימוש נכון בקרם הגנה חיוני להשגת התוצאה הרצויה שהיא – שמירה על עור בריא ואחיד.

שימוש נכון בקרם הגנה יכול לסייע במניעת פיגמנטציה הנגרמת מחשיפה לשמש, וכן יכולה לגרום להפחתת פיגמנטציה קיימת שנגרמה מנזקי שמש קודמים. בשביל לדעת באיזה רמת SPF צריך להשתמש, יש להתייעץ עם הקוסמטיקאית שלכם אשר תבצע אבחון מקצועי ותתאים את המוצר הטוב ביותר.

שימוש במכשיר IPL לטיפול בפיגנמטציה בשפם

פיגמנטציה בשפם יכולה להיות בעיה קשה לטיפול. למרבה המזל, קיימות טכנולוגיות חדשניות, כגון מכשיר IPL אשר ניתן להשתמש בו לטיפול בפיגמנטציה בשפם במינימום אי נוחות ותופעות לוואי. מכשירי IPL (Intense Pulsed Light) הם סוג של טיפול מבוסס אור המשמש לטיפולים קוסמטיים, זו טכנולוגיה המשמשת כבר שנים רבות לטיפול בפיגמנטציה בפנים. עם זאת, השימוש בו באזור השפם הפך פופולרי יותר לאחרונה בשל יעילותו בטיפול בפיגמנטציה הנגרמת על ידי שעווה או דרכים אחרות להסרות שיער בפנים.

על ידי שימוש במכשיר IPL, ניתן להפחית פיגמנטציה בשפם מבלי לדאוג להשפעות שליליות כלשהן. יתר על כן, מדובר בהליך מהיר יחסית שאינו דורש זמן השבתה רב לאחר מכן.

כמה עולה טיפול בפיגמנטציה

עלות טיפול זה תלויה בסוג הפיגמנטציה ובאזור הגוף המטופל. בדרך כלל, זה יעלה בין 450ש”ח – 850ש”ח לפגישה בודדת. עם זאת, זה עשוי גם לעלות יותר בהתאם לגורמים אחרים כגון מספר הפגישות הנדרשות ומורכבות הפיגמנטציה שיש לטפל בה. מחפשים קוסמטיקאית באזור המגורים שלכם? השאירו עוד היום פרטים באתר ומגזין פיישל אונליין אדאג לחבר אתכם לקוסמטיקאית מוסמכת ומקצועית.

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות