רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

טיפולי פנים לעונת החורף

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
טיפולי פנים לעונת החורף
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

טיפולי פנים לעונת החורף: למה בכלל צריך להתאים את הטיפול לעונה? עור הפנים שלנו מגיב גם לשינויי מזג האוויר! כדי להתמודד עם אתגרי העונה, מגזין פיישל אונליין מגיש: כל טיפולי הפנים שמתאימים לעונת החורף.

טיפולי פנים לעונת החורף: איך מזג האוויר משפיע על העור שלנו?

שכבות העור בגופנו נתונות במגע ישיר עם אוויר העולם, בפרט באזורים החשופים: הפנים, הידיים, הצוואר והרגליים. בעונת החורף אנו מתלבשים בדרך כלל בבגדים ארוכים, ולכן האזור החשוף והפגיע ביותר הוא הפנים. זהו גם האזור בו העור רגיש במיוחד, והוא נוטה להגיב לכל שינוי קטן, וגם לשינויי מזג האוויר.

טיפולי פנים לעונת החורף
  • החורף והיובש: הבעיה השכיחה ביותר שעולה בעונת החורף היא יובש בפנים. בעונת החורף מזג האוויר נוטה להיות יבש יותר בחורף, למרות מה שנהוג לעתים לחשוב בטעות. רוחות עזות נוטות להיות יבשות במיוחד, והלחות יורדת לעומת הקיץ. בנוסף, אמצעי חימום מגדילים עוד יותר את היובש והפגיעות של העור. ברור אם כך שבעונת החורף עור הפנים נוטה יותר ליובש ולאקזמה.
  • זיהומים ומחלות חורף: השפעה נוספת של עונת החורף היא הפגיעה במערכת החיסון שלנו, אם כתוצאה ממיעוט החשיפה לשמש וויטמין D , ואם בגלל הנטייה לשהות בחללים סגורים וכך להידבק בזיהומים. מחלות עור רבות קשורות לזיהומים ולתהליכים דלקתיים, ולכן, בחורף נראה עלייה גם ביובש ואדמומיות בפנים וגם באקנה ושומניות, משום ששתי התגובות המנוגדות הללו קשורות בתהליכי זיהום ודלקת.

ברור, אם כן, שמומלץ להתאים טיפולי פנים לעונת החורף. לרוב הטיפולים יהיו גם תדירים יותר בחורף מאשר בעונת הקיץ.

אילו טיפולי פנים חשובים במיוחד בחורף?

ניקוי פנים: בקיץ, חם לנו ואנו יותר מזיעים ומרגישים יותר ‘לכלוך’. החורף והקור מביאים אותם תחושת רעננות. אבל מדובר באשליה: למעשה, בחורף אנו נוטים יותר לסבול גם מזיהומים ודלקות כפי שהזכרנו קודם, וגם מאבק וקרדיות האבק בגלל הנטייה לשהות בחללים סגורים.

את האותות לכך נוכל לזהות בעיקר בעור הפנים שלנו, שרגיש לכל שינוי. אם כן, בין טיפולי פנים לעונת החורף הטיפול החשוב ביותר הוא ניקוי עמוק. גם כשמדובר בניקוי פנים לעור שמן וגם כשמדובר בניקוי פנים לעור יבש – חשוב להקפיד על התאמת הטיפול, ועל תדירות טיפול גבוהה יותר.

טיפולי פנים נוספים שמתאימים לעונת החורף

למרות כל מה שהזכרנו, יש כאלה שמעדיפים לבצע טיפולי פנים בעונת החורף דווקא, בגלל החשש מחשיפה לשמש לאחר הטיפולים. טיפולים אלו כוללים בין השאר: טיפול ברואוקוטאן, טיפולי לייזר מסוימים וניתוחים פלסטיים. בחורף גם קל יותר להסתיר צלקות או סימנים לעומת הקיץ. טיפולים אלו דורשים בנוסף לעצם הטיפול גם טיפולי פנים נלווים, כדי להתגבר על תופעות הלוואי שלהם.

כך בין טיפולי הפנים לעונת החורף ניתן למצוא גם תכשירים מיוחדים למטופלים ברואוקוטאן, או טיפולי פנים לאחר ניתוח אף. בנוסף לטיפול עצמו חשוב להקפיד על שגרת טיפוח מתאימה בכל פרוצדורה רפואית שמתבצעת בעור הפנים.

לסיכום:

כדי לקבל את כל המידע על טיפולי פנים לעונת החורף, עבור כל סוג של עור וכל מצב, עייני במגזין פיישל אונליין. מגזין מקצועי, מקיף ופרקטי לאסתטיקה ובריאות העור. במגזין תוכלי למצוא המלצות על טיפולים ועל קוסמטיקאיות מוסמכות שעובדות עם המגזין בשיתוף פעולה מלא 🙂

עור הפנים שלנו הוא דק ורגיש במיוחד, וכל שינוי קטן ניכר בו. החורף ושינויי מזג האוויר שאופייניים לו מביאים אתגרים לעור הפנים, אך השקעה נכונה מסייעת להתגבר על הכל!

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות