רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

אקנה תת עורי

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
אקנה תת עורי
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

בקצרה על אקנה

אקנה היא מצב עור שכיח המשפיע על אנשים רבים ברחבי העולם. זה מתרחש כאשר הבלוטות מייצרות סבום מוגבר בעור ועקב זה נוצר זיהום שיוצר את חיידק האקנה, מה שגורם להיווצרות כתמים ופצעונים. אקנה תת עורי מתרחש מתחת לפני העור ויכול להיות קשה יותר לטיפול מאשר סוגים אחרים של אקנה. זה בדרך כלל כרוך בבליטות גדולות יותר ועמוקות יותר, מלאות במוגלה ויכולות לגרום לאדמומיות, דלקת וצלקות. הבנת מה גורם לאקנה תת עורי וכיצד ניתן לטפל בו חשובה לניהול מצב זה.

לייעוץ עם קוסמטיקאית ללא עלות וללא התחייבות

אקנה תת עורי – כיצד זה נוצר?

אקנה תת עורי הוא סוג של מצב עור הנגרם על ידי זקיק שיער נגוע. נפוץ ביותר בפנים, בכתפיים ובגב אך יכול להופיע בכל מקום בגוף. הוא מאופיין בבליטות אדומות קטנות וראשים לבנים אשר מלאים במוגלה. בניגוד לסוגים אחרים של אקנה, אקנה תת עורי אינו נגרם מנקבוביות עור סתומות או ייצור יתר של סבום.

במקום זאת, אקנה תת עורי נגרם על ידי זיהום עמוק בשכבת הדרמיס של העור. אקנה תת עורי יכול להיות מאוד כואב ועלול להשאיר צלקות אם לא מטופלים כראוי ולכן יש לבצע את האבחון אצל קוסמטיקאית בהקדם האפשרי.

האם קוסמטיקאית יכולה לטפל באקנה תת עורי?

אקנה תת עורי הוא מצב שיכול להיות מאתגר לטיפול ודורש תשומת לב של איש מקצוע. קוסמטיקאית יכולה לתת טיפול ומענה לבעיות אקנה שונות. שיטות טיפול ביתיות יכולות לעזור להפחתת התפרצויות אקנה, כגון שימוש במוצרים לא קומדוגנים והימנעות ממזונות מסוימים שעלולים לעורר התפרצויות.

בלי אבחון מקיף שהקוסמטיקאית תבצע לא תוכלו לדעת בדיוק מה צריך לעשות על מנת לטפל בהתפרצות האקנה ולכן יש להתייעץ עם קוסמטיקאית שתיתן את המענה הנכון והמתאים בהקדם האפשרי.

שימוש בפוטותרפיה לטיפול באקנה

פוטותרפיה יכולה להוות טיפול מועיל לסובלים מאקנה תת עורי. סוג זה של אקנה נמצא בדרך כלל על הפנים ויכול להיות קשה לטיפול בשיטות מסורתיות. פוטותרפיה, המכונה גם טיפול באור כחול, פועלת על ידי מיקוד לחיידקים הגורמים לאקנה והפחתת דלקת בעור. בנוסף להיותו לא פולשני, זה אינו טיפול שכרוך בתופעות לוואי.

פוטותרפיה הוכחה כיעילה בטיפול בסוגים רבים של אקנה, כולל אקנה תת עורי. יחד עם טיפולים אחרים כמו קרמים ותכשירים ניתן להגיע לתוצאה הטובה ביותר ולהעלים לרוב את האקנה. חשוב לתת עוד משפט על שימוש בפוטותרפיה בזמן טיפול באקנה – הטיפול יכול לסייע במניעת התפרצויות עתידיות על ידי חיסול חיידקים שגורמים לפצעונים לצמוח בחזרה.

מה המחיר של טיפול באקנה

כדי להתמודד עם אקנה, לעיתים קרובות יש צורך בטיפול מקצועי באקנה. אבל כמה זה עולה לנו?

המחיר של תוכנית טיפול מקצועית באקנה יכול להשתנות באופן משמעותי בהתאם לחומרת המצב ולסוג הטיפול שהקוסמטיקאית תנקוט. בדרך כלל, הטיפולים עשויים לכלול תכשירים וקרמים המיועדים לטיפול באקנה, טיפול בלייזר ועוד. העלות עבור טיפולים אלו יכולה לנוע בין 400 ש”ח לטיפול הבסיסי לבין 1,200 ש”ח שכנראה הקוסמטיקאית תשתמש במכשירים טכנולוגים מתקדמים בהתאם למה שצריך.

ידיעת המחיר מראש תעזור לכם לקבל החלטה היכן לעשות את הטיפול.

אהבתם את המאמר? מעולה! לפרטים המלאים ולהתייעצות עם קוסמטיקאית מוסמכת, ניתן להשאיר פרטים באתר ואנחנו נדאג שיחזור אליכם בהקדם.

אולי יעניין אתכם גם: איך לטפל בצלקות אקנה | מזותרפיה לצלקות אקנה

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות