רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

טיפול פנים בפעם הראשונה

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
טיפול פנים בפעם הראשונה
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

עבור חלק גדול מהנשים (וחלק לא מבוטל מהגברים), כיום, טיפול פנים אצל קוסמטיקאית מקצועית הוא חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח השוטפת. יש כאלה שמגיעים באדיקות לטיפול הקבוע שלהם אחת לחודשיים, אחת לשבועיים ואפילו – אחת לשבוע, בעוד שאחרים, שומרים את טיפולי הפנים רק לאירועים מיוחדים, כדוגמת טיפול פנים לפני אירוע או טיפול פנים לפני חתונה. אין ספק כי שני סוגי האנשים הללו כבר מודעים לחשיבותו של הטיפוח העצמי.

אבל, הרי כל אחת (ואחד) מאיתנו, הרבה לפני שהפכנו מכורים-ממש לעור הפנים הנקי והמטופח ולטיפול המקצועי, חווינו טיפול פנים בפעם הראשונה, טיפול שגרם לנו להבין שהמדובר בטיפול שמסייע לעור שלנו (ולנו – בשמירה עליו).

ועל כן, חשוב שאותה “פעם ראשונה” של הנער או הנערה אצל הקוסמטיקאית תהיה טובה ככל שניתן. אם כן, למה תוכלו לצפות מטיפול הפנים הראשון שלכם?

טיפול פנים בפעם הראשונה - מוצרי טיפוח

טיפול פנים בפעם הראשונה

מרבית המטופלים מגיעים אל הקוסמטיקאית בפעם הראשונה בגיל ההתבגרות, גיל שעבור מרבית המתבגרים מתבטא, בין שאר התופעות, גם בעור שמנוני הנוטה להתפרצויות אקנה.

על אף שישנה רשימה לא קצרה של גורמים המעודדים הפרשת-יתר של חלב (סבום) בעור ועור שמנוני עלול להופיע כמעט אצל כל אדם ובכל שלב בחיים, בגיל ההתבגרות, מרבית הגורמים הללו חוברים יחדיו וגורמים לעורם של המתבגרים להפוך לבעייתי ולמאתגר מעט יותר מאשר עורם של בני שכבות הגיל האחרות.

כתוצאה מכך, לרוב, טיפול פנים בפעם הראשונה יהיה טיפול פנים בעור שמן ויתייחס לניקוי העור מהשומנים העודפים, צמצום הנקבוביות הפעורות, הוצאת קומודונים (“שחורים”) שנוצרו כתוצאה מסתימת צינוריות החלב בעור, וכמובן, הדרכה נכונה לטיפול בעור הנוטה לשומניות, בין הטיפול הראשון לטיפול הבא אחריו.

טיפול פנים באמצעות קוסמטיקאית

טיפול פנים בפעם הראשונה – האם זו גם הפעם האחרונה?

הטיפול בעור, בדומה לכל טיפול אחר בגוף או בנפש, הוא תהליך, ולרוב, לא יסתיים בפגישה אחת עם הקוסמטיקאית. אין זה אומר כי אין סוגי טיפול פנים שיגרמו לכם לראות שיפור מיידי מייד לאחר שהם מבוצעים, אולם, חשוב לזכור כי הטיפול היעיל באמת יהיה טיפול הדרגתי המתייחס לכל ההיבטים של הטיפול בעור (כולל מחסום העור, תגובות העור לחומרים השונים ויכולת הסתגלותו ההדרגתית לטיפולים ולחומרים שונים).

לכן, טיפול הפנים הראשון, בעיקר כשהוא מבוצע בגיל ההתבגרות הבעייתי, הוא רק ההתחלה, רק הצעד הראשון והנחת הבסיס לדרך בריאה ונכונה יותר להתייחסות לעור.

ומה בין הטיפולים?

כל תוכנית טיפולים הינה ייחודית ומותאם לעורו של המטופל. מכיוון שכל מטופל הוא ייחודי בתכונותיו, ביחסו לעורו ובאורח חייו, לרוב, בסיום טיפול הפנים הראשון, תצייד הקוסמטיקאית את המטופל בתכשירים ובהנחיות הנוגעות לשגרת הטיפוח המתאימה לעורו-הוא.

חשוב לזכור, כי על אף שאת חלק מתכשירי הטיפול והטיפוח ניתן לרכוש, בקלות רבה, גם מחוץ לקליניקות של הקוסמטיקאיות (בחנויות אונליין, באתרי היצרניות, באתרים כמו איביי ואמזון וכן הלאה), הסוד האמיתי להצלחת הטיפול טמון בהתאמה האישית שעושה הקוסמטיקאית המנוסה לעורו של המטופל ולמטרות שאותן המטופל/ת רוצים להשיג.

ולכן, רכישה עצמאית (או, לחילופין, שימוש בתכשירים שחברים המליצו עליהם), לא בהכרח ישרתו את מטרותיכם בדרך הטובה ביותר!

לסיכום

טיפול פנים בפעם הראשונה, לרוב, יהיה הצעד הראשון שלכם בדרך להפוך את עורכם לבריא יותר למראה, וגם לבריא יותר בפועל, מבחינת יכולתו להתמודד עם השפעות הגורמים המזיקים השונים שסובבים אותנו. פיח, אבק, קרני השמש המזיקות ועוד גורמים רבים פוגמים ופוגעים בעור שלנו ומשפיעים לרעה על מראהו ועל מצבו.

על מנת שהעור יתמודד עימם בדרך היעילה ביותר, חשוב להיות מטופל ע”י קוסמטיקאית מוסמכת ומנוסה, שתספק לנו (ולעורנו) את כלי ההתמודדות המתאימים!

אולי יעניין אתכם גם: טיפול פנים בהריון | האם טיפול פנים מזיק?

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות