רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

האם מותר לעשות טיפול פנים בהריון

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
טיפול פנים בהריון
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

טיפול פנים בזמן הריון אצל קוסמטיקאית

במהלך ההיריון, נשים רבות רוצות לטפל בעור שלהן ולהיראות במיטבן. עם זאת, יש כמה חששות כשמדובר בקבלת טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית. חשוב ללמוד תחילה את הסיכונים הכרוכים בטיפול פנים בהריון לפני קבלת ההחלטה. טיפול פנים במהלך ההריון נחשב בטוח ואף מומלץ כאשר נעשה על ידי קוסמטיקאית מקצועית אשר עברה את ההכשרה המתאימה. עם זאת, ישנם אמצעי זהירות מסוימים שיש לנקוט בעת קבלת טיפול פנים במהלך תקופה זו.

טיפול פנים בהריון

מה זה טיפול פנים בהריון?

טיפול פנים בהריון היא דרך בטוחה ויעילה לשמור על עור בריא, לחות וזוהר. יכול לעזור להפחית את מראה הקמטים, נזקי שמש ואקנה תוך כדי שיפור הגוון והמרקם של העור.

נשים רבות בוחרות בטיפולי פנים במהלך ההריון בשל יתרונותיו הרבים, כגון הרפיה, שיפור זרימת הדם, שיפור בגמישות העור ועוד. טיפול מסוג זה יכול להיעשות עם מוצרים מיוחדים המיועדים במיוחד לנשים בהריון או עם טיפולים מקצועיים המבוצעים על ידי קוסמטיקאית.

טיפול פנים בסיסי לשיפור מרקם העור

הריון הוא תקופה שבה הגוף של האישה עובר שינויים רבים. בהתחשב בשינויים ההורמונליים והפיזיים, חשוב לנשים בהריון לטפל יתרה בעור שלהן. טיפולי פנים בסיסיים רגילים יכולים לעזור לשפר את המרקם ולהפחית פגמים הנגרמים על ידי הורמונים ועייפות.

עם הסוג הנכון של טיפול פנים במהלך ההריון, תוכלי לסייע בשמירה על גוון עור בריא מבלי להזדקק לפילינג כימי קשה או טיפולי לייזר.

יש הרבה צעדים פשוטים שנשים בהריון יכולות לנקוט כדי לשמור על העור שלהן במיטבו. זה כולל ניקוי עדין, פילינג, לחות ומריחת קרם הגנה. טיפולי פנים כגון מסכות לפנים או אפילו עיסוי עדין יכולים להיות מועילים ולעזור לכן לבצע טיפול פנים מושלם. דרכים פשוטות נוספות לשיפור מרקם העור בהריון כוללות שתייה מרובה של מים ואכילת מזון מזין.

טיפול בפיגמנטציה בזמן הריון

פיגמנטציה במהלך ההריון היא תופעה שכיחה וטבעית. נשים הרות רבות חוות את זה על הפנים, הצוואר, החזה, הבטן והידיים. פיגמנטציה נגרמת על ידי עלייה בייצור המלנין עקב רמות מוגברות של הורמונים כגון אסטרוגן ופרוגסטרון.

אמנם אין תרופות לפיגמנטציה, אך ישנם סוגי טיפולי פנים שיכולים לעזור לכן להפחית את נראות הפיגמנטציה על העור. טיפולים אלו כוללים קרמים מקומיים הניתנים לטיפול שגרתי בבית, טיפול בלייזר ופילינג שטחי. בנוסף, נשים צריכות לנקוט באמצעי זהירות מסוימים כדי לסייע במניעת פיגמנטציה במהלך ההריון, כגון הימנעות מאור שמש ישיר ומריחת קרם הגנה אשר ניתן לרכוש מהקוסמטיקאית שלכם.

שימוש בסוגי פילינגים בזמן טיפול פנים לנשים בהריון

לנשים בהריון, טיפולי פנים חשובים לבריאות העור שלהן. אבל עם סוגים רבים של טיפולי פילינג זמינים, יכול להיות קשה לדעת מהי הבחירה הטובה ביותר. סוגים שונים של פילינג מציעים יתרונות שונים וניתן להשתמש בהם למטרות שונות כגון הפחתת קמטים, צלקות אקנה והיפרפיגמנטציה.

בנוסף, פילינגים אלו עוזרים להסיר תאי עור מתים ולעורר חידוש תאים, הפחתת התפרצויות אקנה והסרת כתמים אחרים בעור. עם סוג פילינג נכון, נשים בהריון יכולות ליהנות מטיפול פנים בטוח ויעיל שיעזור לשמור על עורן במצב מושלם לאורך כל ההריון.

כמה עולה טיפול פנים בהריון

העלות של טיפול פנים במהלך ההריון ישתנה בהתאם לסוג הטיפול שתבחרי, היכן תעשי אותו והאם יש לך אלרגיות או רגישויות בעור שיש לקחת בחשבון.

באופן כללי, טיפולי פנים במהלך ההריון הם בדרך כלל יקרים יותר מטיפולי פנים רגילים בשל אופיים המיוחד. העלות הממוצעת של טיפול פנים במהלך ההריון היא בין 350 ש”ח ל 800 ש”ח תלוי בסוג הטיפול ובמיקום.

בשורה תחתונה:

טיפול פנים בהריון אינו מזיק לעור הפנים ואף מומלץ מאוד. יחד עם זאת, יש לבצע זהירות יתרה בכל הנוגע לבריאות העור והתינוק. חשוב להתייעץ עם קוסמטיקאית מספיק מוסמכת אשר תדע להתאים לכן את הטיפול הטוב ביותר.

אולי יעניין אתכם גם: טיפול פנים בפעם הראשונה | טיפול פנים בעור שומני

שאלות ותשובות

מהלך ההיריון הגוף עובר שינויים רבים כמו התרחבות החזה, התעבות העור והופעת קווי הריון, עלייה במשקל, שינויים הורמונליים, הרחבת אגן הירכיים ועוד.

מומלץ להימנע מטיפולי פנים פולשניים כמו פילינג, פלזמה ולייזר במהלך ההיריון והנקה. ניתן לבצע טיפולי פנים עדינים יותר כמו ניקוי פנים, מסכות וקרם לחות. מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית לפני ביצוע טיפול כלשהו.

בדרך כלל לא מומלץ להשתמש בטכנולוגיות רפואיות מתקדמות לטיפולי פנים במהלך ההיריון. יש להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר יבצעו אבחנה נרחבת יותר לפני תחילת הטיפול. ניתן להתייעץ גם עם רופא עור וגם עם קוסמטיקאית מוסמכת.

בעיות עור נפוצות בהיריון כוללות דלקת עור אטופית של ההיריון, קווי הריון, ורידים בולטים, עור יבש ומגרד, פיגמנטציה ועוד. חשוב לשמור על היגיינת העור וכמובן להקפיד על טיפולי פנים עדינים אשר ישמרו ויטפחו את מראה העור בזמן הריון והנקה.

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות