רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

טיפול פנים אחרי ניתוח אף

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
טיפול פנים אחרי ניתוח אף
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

טיפול פנים אצל קוסמטיקאית

טיפול פנים לאחר ניתוח אף הוא שלב חשוב בסיוע בשיקום היופי הטבעי של המטופל. הליך זה כולל בדרך כלל סדרה של טיפולים, שעשויים לכלול פילינג, ניקוי עמוק ולחות.

על ידי מתן טיפולים אלו לקוסמטיקאית מקצועית, המטופלים יכולים להיות בטוחים שהם מקבלים את הטיפול הטוב ביותר שניתן. טיפולי פנים יכולים גם לסייע בהפחתת נפיחות, חבורות וצלקות כתוצאה מניתוח אף.

יתר על כן, טיפולי פנים יכולים לסייע בשיפור גוון ומרקם העור תוך מתן הזנה לעור. בסך הכל, טיפול פנים אצל קוסמטיקאית לאחר ניתוח אף יכול להבטיח שהמטופלים ייראו במיטבם וירגישו בטוחים במראה החדש שלהם.

טיפול פנים מקצועי אחרי ניתוחי אף

כמה עולה טיפול פנים בסיסי הכולל ניקוי?

טיפולי פנים הופכים פופולריים יותר ויותר בקרב אנשים שרוצים לטפל בעור שלהם. טיפול פנים בסיסי כולל בדרך כלל ניקוי, פילינג ולחות, שיכולים לעזור לשפר את הבריאות הכללית של העור. חשוב לציין שהעלות של טיפול פנים בסיסי יכולה להשתנות בהתאם לגורמים כמו סוג המוצרים בהם נעשה שימוש והיכן מבצעים אותו. באופן כללי, רוב טיפולי הפנים הבסיסיים עולים בסביבות 450 ש”ח ברוב האזורים בארץ.

טיפול פנים בסיסי לאחר ניתוח אף

ניתוח אף הוא הליך קוסמטי נפוץ שיכול לשפר את מראה האף בדרך די מהירה למרות שההחלמה קצת איטית. עם זאת, לאחר ביצוע הליך ניתוח אף, חשוב להקפיד על טיפול פנים מתאים על מנת לקבל את התוצאות הטובות והעקביות ביותר.

טיפולי פנים בסיסיים לאחר ניתוח אף כוללים ניקוי ולחות לעור על בסיס קבוע, באמצעות תכשירי ניקוי עדינים ומוצרים שנוסחו במיוחד להחלמה לאחר ניתוח. בנוסף, הימנעות מחשיפה ישירה לשמש, שימוש בקרם הגנה בחוץ והימנעות ממוצרי טיפוח קשים הם גם צעדים חשובים בהגנה על הפנים מכל נזק או גירוי אפשרי עקב הניתוח. עם טיפול נאות ותשומת לב לפרטים במהלך טיפול פנים לאחר ניתוח אף, ניתן להגיע לתוצאה יפה במינימום סיכונים.

כיצד בוחרים את הקוסמטיקאית המתאימה שתעשה לנו טיפול פנים?

בחירת הקוסמטיקאית המתאימה לטיפול הפנים שלכם היא החלטה חשובה. חשוב לעשות קצת מחקר ולוודא שאתם בוחרים קוסמטיקאית מוסמכת ומנוסה שיכולה לספק לכם את התוצאות הטובות ביותר. הנה כמה טיפים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת קוסמטיקאית לטיפול הפנים.

1. חפשו ביקורות על הקוסמטיקאית באינטרנט. זה יכול לתת לכם הבנה עד כמה הקוסמטיקאית בעלת ניסיון רב בטיפולי פנים וקוסמטיקה.

2. שאלו חברים או משפחה אם היו להם חוויות כלשהן עם הקוסמטיקאית הספציפית או המליצו על אחת שהם מרוצים ממנה. בסוף המלצה זאת הדרך הבטוחה ביותר לדעת אם אתם בידיים טובות או לא.

3. שאלו שאלות ישירות לקוסמטיקאית לגבי כישוריה, הניסיון ואיזה סוג של טיפולים היא מתמחה לפני שתתחייבו לטיפול הפנים שלכם. במידה ותשאירו פרטים במגזין תוכלו להתייעץ עם קוסמטיקאית ולשאול אותה לעומק על כישוריה או ניסיונה בחיים לפני שתתחילו את התהליך.

טיפים לשמירת עור הפנים ביום יום לאחר ניתוח אף

טיפוח עור הפנים לאחר ניתוח אף הוא חיוני להשגת תוצאות מיטביות. מעקב אחר כמה טיפים פשוטים יכול לעזור לשמור על עור פנים בריא ולהבטיח שניתוח האף ייראה במיטבו בטווח הארוך. להלן כמה טיפים חשובים שכדאי לזכור בעת טיפול בעור הפנים לאחר ניתוח אף:

  • השתמשו בתכשירי ניקוי עדינים וללא שימוש בשטיפת פנים יתרה, מכיוון שהדבר עלול להסיר את השמנים הטבעיים מהפנים. להבנה ברורה יותר של איזה תכשירים צריך לרכוש, יש ליצור קשר עם הקוסמטיקאית.
  • שימוש בתכשירי לחות לעתים קרובות. עוזר לשמור על לחות העור ומספק חומרים מזינים חשובים.
  • הימנעות מחשיפה לשמש על ידי שימוש בקרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 SPF לפחות, שכן קרני UV עלולות לפגוע בעור הפנים העדין לאחר הליך של ניתוח אף.
  • שימוש בפילינג עדין באופן קבוע כדי להסיר תאים מתים ולשפר את זרימת הדם באזור. ניתן להשתמש גם בפילינג בזמן טיפול הפנים אצל קוסמטיקאית מקצועית.
  • ביקורים קבועים אצל הרופא ותרגילים קלים יכולים לעזור לשפר את זרימת הדם ולהאיץ את זמן ההתאוששות.

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות