רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

איך לטפל בצלקות אקנה

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
איך לטפל בצלקות אקנה
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

איך לטפל בצלקות אקנה? אקנה היא תופעה מטרידה שמשפיעה לרעה על הבריאות והאסתטיקה של עור הפנים. אז מה עושים איתה? בריף מיוחד מאת פיישל אונליין

מתי נתחיל לטפל באקנה?

מומלץ להתחיל בטיפול מיד עם התפרצות האקנה, כשהמטרה המיידית היא להקטין את הפצעים, להפחית את הופעתם ולהפחית צלקות אקנה. שיטות הטיפול כוללות תרופות שניתנות על ידי רופאי עור או תכשירים ייחודים שניתנים על ידי קוסמטיקאיות מוסמכות.

לייעוץ עם קוסמטיקאית ללא עלות וללא התחייבות

טיפול בתרופות ותכשירים

תכשירים שניתנים בטיפול

לרוב מבוססות על חומרים שמייבשים את העור משומן, אך מרווים אותו בלחות. תרופות אלו כוללות משחות נקודתיות, קרמים לקילוף או ייבוש וקרם לחות מותאם לעור שמן. אם העור מיובש, ניתן לבחור בתכשירים מתאימים לעור רגיש ומעורב. ניתן על ידי קוסמטיקאית מוסמכת

תרופות מרשם

תרופות מרשם נחלקות לשני סוגים עיקריים: תרופות אנטיביוטיות ורואוקוטאן. יש להתייעץ עם רופא עור על מנת לקבל את הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

רואוקוטאן

רואוקוטאן ניתנות לאקנה קשה וממושך. כיוון שהדרך איך לטפל בצלקות אקנה מעט מורכבת, כדאי להימנע ככל האפשר מצלקות ע”י טיפול אינטנסיבי באקנה, מיד כשמזהים שהוא צלקתי. מפחית את בלוטות החלב בעור ואת ייצור תאי השומן של הפצעים, כמו גם את חיידקי האקנה. הרואוקוטאן מפחית גם את פתחי הבלוטות בעור (הנקודות השחורות והלבנות שבהן מתפרץ אקנה) וגם את צלקות האקנה. טיפול זה ניתן על ידי רופא עור מוסמך ויש להתייעץ לפני קבלת הטיפול

שיטות טיפול נוספות

ישנם טיפולי פנים ספציפיים שמומלצים כדי לטפל בצלקות אקנה ובאקנה.

פוטותרפיה לאקנה

פוטותרפיה היא שם כולל למספר שיטות של טיפול באור. בפוטותרפיה מטפלים בבעיות עור שונות, ביניהן גם אקנה.

טיפול פילינג לאקנה ולצלקות אקנה

פילינג הוא טיפול בחומרי קילוף. החומרים הם תמיסות הכוללות חומצות שונות שחודרות לתוך נקבוביות העור וגורמות להרס של שכבות האפידרמיס העליונות. השכבות שנהרסות מתקלפות, ובמקומן נוצרות שכבות אפידרמיס חדשות ובריאות.

צוות המגזין ממליץ להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת אשר תתאים לכם את הטיפול הטוב ביותר למצבכם. בסופו של דבר, כל מקרה לגופו וחשוב ואף רצוי להתייעץ עם איש מקצוע בתחום. במגזין פיישל אונליין תוכלו להשאיר פרטים ואנחנו נדאג להתאים לכם קוסמטיקאית שתיהיה קרובה לביתכם.

מתלבטים בין שיטות טיפול?

כפי שנוכחתם לדעת, יש דרכים שונות לטפל באקנה ובצלקות אקנה. כדי שתוכלו לקבל את מלוא המידע ולבחור באופן הטיפול המתאים לכם ביותר, כמו גם בקוסמטיקאיות, כדאי לפנות למקור מידע אמין ומקצועי שירכז את כל התוכן הקשור באקנה וצלקות אקנה. זה בדיוק מה שקורה במגזין פיישל אונליין, ואם אתם סובלים מאקנה והשלכותיו – כדאי לעיין במגזין המקצועי הזה או להשאיר פרטים ולקבל מידע נוסף מקוסמטיקאית מוסמכת.

איך לטפל בצלקות אקנה בכל גיל?

אקנה, מחלת העור השכיחה בעולם, מתפרצת לרוב בגילאי 12-25. לאקנה בגיל ההתבגרות נלווה קושי רגשי גדול, שלמרבה הצער, מגביר את האקנה עוד יותר. כדאי לטפל באקנה מיד עם ההתפרצות הראשונית בגיל ההתבגרות, כדי למנוע צלקות ואדמומיות לטווח ארוך.

עם זאת, לא תמיד האקנה מתפרץ בגיל ההתבגרות. אקנה בוגר הוא כינוי להופעה של אקנה בגיל 30. זוהי תופעה שכיחה יותר מכפי שטועים לחשוב. הריונות, לידות וגלולות מניעה הורמונליות משפיעים על תהליכים הורמונליים ומגרים את בלוטות החלב. גם כשיש אקנה בגיל 30, כל שיטות הטיפול שצוינו לעיל עשויות להיות יעילות, כמובן תוך התאמה למצב האישי וזהירות יתרה בהריון ובהנקה.

אפטר פארטי: מה עושים עם האדמומיות בפנים?

אדמומיות בפנים לאחר פצע אקנה היא תופעה מטרידה שלעתים קשה להיפטר ממנה. עם זאת, גם לתופעה זאת יש מספר טיפולים יעילים:

  • הידרוקורטיזון היא משחה סטרואידית חלשה, שמפחיתה את הדלקתיות של כלי הדם בעור. דלקתיות זו היא הגורמת לאדמומיות.
  • משחות מבוססות וויטמין C, שהוא חומר שמסייע בהבהרת העור. מכאן שגם בהפחתת אדמומיות הוא יעיל.
  • שיטת המחטים הזעירות – Microneedling שבה מחטים קטנטנות פוצעות מעט את העור באופן מבוקר, ומעודדות ייצור של רקמה חדשה וחלקה ללא אדמומיות.
לאחר שקראנו את המאמר – איך לטפל בצלקות אקנה ניתן לעיין במאמרים משלימים שמופיעים במגזין פיישל אונליין שיעזרו לכם לקבל את כל המידע שצריך לדעת.
רוצים לקרוא עוד על אקנה/פוסט אקנה וטיפוליו? היכנסו עכשיו למאמר בנושא – טיפול באקנה המדריך המלא
אולי יעניין אתכם גם: אקנה בסנטר | אקנה בלחיים

שאלות ותשובות

טיפולים מקומיים לצלקות אקנה לעיתים קרובות מכילים רכיבים שמייבשים את העור אך במקביל מספקים לחות. אלה יכולים לכלול עבור טיפולים נקודתיים, קרמי קלוף או קרם לחות מותאם לעור שמן. קוסמטיקאית מוסמכת יכולה לספק פתרונות מקומיים המותאמים לסוג העור הספציפי שלכם, בין אם עור יבש, רגיש, שמנוני או מעורב.

טיפול באור הידוע בשם פוטותרפיה יכול להיות שימושי בטיפול באקנה פעילה. שיטות טיפול שונות באור מטפלות בבעיות עור שונות, כולל אקנה. טיפול באור עוזר להפחית דלקת הקשורה לאקנה ויכול לעזור למנוע צלקות על ידי טיפול אינטנסיבי בהתפרצויות פעילות מיד כאשר הן מתפתחות, לפני שהן הופכות לצלקות.

אדמומיות בפנים אחרי פצע אקנה יכולה להיות מתסכלת אבל יש טיפולים יעילים:

  • הידרוקורטיזון הוא סטרואיד מקומי חלש שמפחית דלקת של כלי דם בעור שגורמת לאדמומיות.
  • קרמים המבוססים על ויטמין C תורמים להבהרת העור ולכן עוזרים בהפחתת אדמומיות.
  • טיפול במחטים זעירות אשר פוצעות את עור הפנים ומעודדות יצירת רקמת עור חדשה.

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות