רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

טיפול באקנה הורמונלי

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
טיפול באקנה הורמונלי
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

בפוסט זה בבלוג, נדון כיצד מבצעים טיפול באקנה הורמונלי, כמה הוא עולה ומה עשויות להיות התוצאות.

מה זה אקנה הורמונלי?

אקנה הורמונלי היא מצב עור הנגרם מעודף אנדרוגן המשפיע על בלוטות השומן שיוצרות סתימה בנקבוביות העור. זה בדרך כלל מופיע כמו בליטות אדומות על הפנים, הצוואר, החזה והגב. בליטות אלו עלולות להיות כואבות ועלולות להוביל לצלקות אם אינן מטופלות. אקנה הורמונלי מופיעה לעתים קרובות אצל בני נוער ומבוגרים צעירים, אך היא יכולה להשפיע על אנשים בכל גיל. חשוב לפנות לקוסמטיקאית מקצועית על מנת שתבצע אבחון מקצועי עוד בשלב ההתחלתי.

לייעוץ עם קוסמטיקאית ללא עלות וללא התחייבות
טיפול באקנה הורמונלי
טיפול באקנה הורמונלי

כיצד מתבצע טיפול באקנה הורמונלי?

טיפול באקנה הורמונלי מבוצע בדרך כלל על קוסמטיקאית מוסמכת. הטיפול עשוי לכלול שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כגון: טיפול באור, טיפול בלייזר, שימוש בתכשירים וקרמים מתאימים ועוד. קוסמטיקאית עשויה גם להמליץ על שינויים באורח החיים, כגון הימנעות ממזונות מסוימים, הפחתת מתח ושיפור טיפוח העור הכולל.

מהן תוצאות הטיפול במידה ואנחנו מטפלים אצל קוסמטיקאית?

התוצאות של טיפול באקנה הורמונלי יכולות להשתנות מאדם לאדם. ברוב המקרים, הטיפול יכול להפחית את חומרת המצב ולעזור למנוע התפרצויות נוספות. חשוב לעקוב אחר הוראות הקוסמטיקאית ולהיות עקבי עם הטיפול על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. כמו כן, חשוב להתאזר בסבלנות, שכן עשויים לחלוף מספר שבועות או חודשים עד שניתן לראות את מלוא ההשפעות של הטיפול.

תוצאות הטיפול באקנה ישתנו מאדם לאדם, אך ניתן להפחית את חומרת המצב. רוב האנשים יראו שיפור מסוים בעור שלהם תוך מספר שבועות, אך עשויים לחלוף מספר חודשים עד שההשפעה המלאה תיראה. במקרים מסוימים, ייתכן שלא יהיה שיפור משמעותי וייתכן שיהיה צורך בטיפולים נוספים. כמו כן, חשוב לזכור שטיפול באקנה הורמונלי אינו מרפא למצב. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם אקנה הורמונלית היא לשמור על אורח חיים בריא ולשמור על עור נקי ולחות. בנוסף, הימנעות מטריגרים כגון מתח, מזונות מסוימים ומוצרי קוסמטיקה שאינם מתאימים לעור הפנים יכולה לעזור להפחית התלקחויות.

כמה עולה טיפול באקנה הורמונלי?

טיפול באקנה הורמונלי עשוי להיות יקר, בהתאם לחומרת המצב. בדרך כלל, עלות הטיפול יכולה לנוע בין 400 ש”ח ל- 800 ש”ח לטיפול.

העלות יכולה להיות תלויה גם בסוג הטיפול בו משתמשים ובמספר הטיפולים הדרושים. לדוגמה, טיפולי לייזר הם היקרים ביותר, אך הם עשויים להיות נחוצים לטיפול במקרים חמורים של אקנה הורמונלי. בנוסף לעלות הטיפול, קיימות גם עלויות נוספות הקשורות לטיפול באקנה. אלה יכולים לכלול רכישת קרמים ומשחות מקומיות, תרופות ומוצרי טיפוח מיוחדים לעור. העלות של מוצרים אלו יכולה להסתכם במאות ואלפי שקלים ולכן חשוב לתקצב בהתאם.

חשוב ללמוד על אפשרויות הטיפול השונות הזמינות, ולשוחח עם קוסמטיקאית כדי לקבוע את מהלך הטיפול הטוב ביותר. עם טיפול נכון, אקנה הורמונלי יכול להיות מנוהל בהצלחה.

אולי יעניין אתכם גם: אקנה תת עורי | אקנה בגיל ההתבגרות

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות