רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

טיפול פנים לכהות עור

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
טיפול פנים לכהות עור
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר להתחשב בהם בטיפולי פנים הוא גוון העור שלכם. מתוך מחויבות לתוצאות הטובות ביותר עבורכם ולחוויית השירות שהקוסמטיקאיות מעניקות בקליניקה, הן שואפות לספק את הטיפולים המתקדמים ביותר שלוקחים בחשבון את אורח החיים שלכם, צרכיו הייחודיים של העור ואת המטרות שאתם רוצים להשיג בטיפולי הפנים. לכן, הן מציעות טיפול פנים לכהות עור עם דגשים ייחודיים ואינספור טיפולים המותאמים אישית לכל אחד ואחת.

טיפול קוסמטי לכהות עור

מדוע טיפול פנים לכהות עור דורש התייחסות שונה מהקוסמטיקאית?

לעור כהה יש איכויות ייחודיות המבדילות אותו מגווני עור בהירים יותר. הוא נוטה לכמות גבוהה יותר של מלנין, המציע הגנה טבעית מפני קרני UV מזיקות, אך יכול גם לגרום להיפר-פיגמנטציה שיוצרת גוון עור לא אחיד. בנוסף, עור כהה רגיש יותר לצלקות ודלקות בעור, נושא שהופך את הגישה והיד המבצעת טיפול פנים לכהות עור חשובה מאין כמותה.

מהו תפקידן של הקוסמטיקאיות בטיפול פנים לכהות עור?

קוסמטיקאיות הן נשות המקצוע בעלות ההכשרה הגבוהה והמתאימה ביותר לנשים בעלות עור כהה ולמעשה – לכל סוגי העור.

המומחיות שלהן הופכת מכרעת במקרה זה ומסייעת להן לקדם את בריאות העור הכללית לטווח הארוך, בעזרת תשומת לב רבה לניואנסים הדרושים. בנוסף, התאמת תכשירי הטיפוח הייעודיים לגוון העור נעשית בהתאמה מדויקת לצרכי הלקוחה ונובעים ממידע מבוסס ומשמעותי בתחום.

התאמת תוכניות הטיפול

מכיוון שטיפול פנים לכהות עור דורש התייחסות מיוחדת בכל מובן, יש חשיבות גבוהה לפנייה לקוסמטיקאית עבור סדרת טיפולים מותאמת אישית. כך, ניתן לפתור בקלות את השאלה האם טיפול פנים מזיק לגוון עורכם. קוסמטיקאית המנוסה בעבודה עם לקוחות בעלות סוגי עור עם צרכים שונים, יכולה להמליץ על טיפולי פנים עם הדיוקים הנחוצים עבור טיפול פנים סבוריאה, ניקוי פנים עמוק, טיפול בשחורים בפנים ועוד.

העברת ידע עשיר ומעמיק לטיפוח נכון של העור

כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבור עור הפנים – יש לאמץ הרגלים מתאיים גם בשגרה ומחוץ לקליניקה. ביקור אצל קוסמטיקאית הכולל טיפול פנים לכהות עור מצייד כל לקוחה בסט כלים חדשים לטיפוח העור שיחוללו שינוי משמעותי בזמן קצר.

ארגז הכלים הזה כולל מידע חדש על תכשירים ייעודיים, שימוש נכון במסנני קרינה, התמודדות עם אדמומיות בפנים לאחר טיפול פנים וגישה בריאה לטיפוח העור באופן אישי.

להתעדכן בטיפולים חדשניים דרך נשות המקצוע

קוסמטיקאיות דואגות לשמור את האצבע על הדופק בכל הקשור לטיפולים המתקדמים והחדשים ביותר בשוק. טיפול שגרתי אצל קוסמטיקאית יכול לחשוף בפניכם עולם שלם של טיפולים שיכולים לחולל שינוי משמעותי באורח החיים ובגישה שלכם לגבי אסתטיקה וטיפולי פנים.

בואי להתעדכן, לשתף ולהיחשף לכמה שיותר מידע רלוונטי לך

בעולם שלא מפסיק להשתנות לרגע ומציע בכל יום סוגי טיפולי פנים חדשים, הקוסמטיקאיות שלנו מזמינות אתכם להתעדכן במידע רלוונטי שנחוץ לפתירת בעיות נפוצות בעור הפנים.

מחקרים, טכניקות ומוצרים חדשים שצצים על המדף יכולים להציף גם את אנשי המקצוע בתחום. בדיוק בגלל זה, הקוסמטיקאית שלכם היא השותפה האמינה ביותר שלכם בניווט בין המורכבויות של טיפוח העור וחשיפת הפוטנציאל האמיתי שלו. כשאתם נשארים מעודכנים אתם מאפשרים לעצמכם לבצע החלטות מושכלות הנוגעות לשגרת הטיפוח הפרטית שלכם.

Facial Online מזמין אתכם לחקור עולם שלם של טיפולי פנים  מותאמים אישית – החל מטיפול פנים לכהות עור וכלה בהתמודדות עם אקנה בגיל 30. דרכנו, ניתן ליצור קשר עם קוסמטיקאית מיומנת עוד היום ולגלות את הסודות לעור פנים בריא וזוהר לאורך זמן. באתר שלנו ניתן למצוא מידע מקצועי ומקיף, טיפים חשובים לטיפוח העור ולהיחשף למגוון היתרונות והטיפולים שמעניקות קוסמטיקאיות מובילות מכל הארץ.

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות