רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

טיפול בשחורים בפנים

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
טיפול בשחורים בפנים
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

טיפול בשחורים בפנים הוא טיפול חשוב במיוחד למניעת מחלות ובעיות עור הדורש בעיקר ניקוי פנים לעור שמן ומעורב. נקודות שחורות הן בעיית עור שכיחה שיכול מאוד לתסכל את מי שסובל ממנה. נקודות שחורות או ראשים שחורים נגרמים על ידי נקבוביות סתומות שנוצרו בעקבות רדיקלים חופשיים באוויר, לכלוך, פיח ועוד, שמצטברים בתוך הנקבוביות בעור וסותמים אותם, מצב המייצר דלקות עור חוזרות שדורשות טיפול וניקיון קבוע כדי לשמור על העור ולמנוע מחלות, לכן הוא טיפול הכרחי ומבוקש במיוחד בטיפולי פנים קוסמטיים אצל נשים וגברים כאחד.

טיפול בשחורים בפנים: מה בדיוק צריך לעשות?

טיפול בשחורים בפנים עשוי להיות לא יעיל ולא אפקטיבי ללא המכשור, הטכניקה והסטריליות הדרושה, כך, שאם אתם מחפשים פתרון לטיפול בנקודות שחורות, אולי אתם תוהים מה האפשרויות העומדות בפניכם. כאן  נציג את היתרונות והחסרונות של סוגי טיפולי פנים שונים לטיפול בנקודות שחורות, וכן את הפרטים שחשוב לדעת לפני שתחליטו על טיפול.

טיפולי פנים הם אחת האפשרויות הפופולריות ביותר לטיפול בשחורים בפנים.

טיפולי פנים עבור הוצאת שחורים

היתרונות העיקריים של הטיפול, שהם נועדו לנקות את העור לעומק, לפתוח נקבוביות סתומות ולהוציא את הלכלוך שהצטבר בהן. קיימים כיום שני סוגי טיפולי פנים עיקריים המיועדים לנקודות שחורות והם, הוצאה ידנית באמצעות לחיצה סביב הנקבובית ופילינג כימי בו משתמשים בחומצה ייחודית כדי לקלף את העור ולהסיר זיהומים. שני סוגי הטיפולים יכולים להיות יעילים, אבל יש להם כמה חסרונות.

הוצאה ידנית של השחורים יכולות להיות כואבות ועלולות להשאיר את העור אדום ומגורה, בעוד שפילינג כימי יכול לגרום לאדמומיות, התקלפות ורגישות בעור לזמן קצר. חשוב להתייעץ עם קוסמטיקאית מקצועית ומנוסה לפני שתחליטו על טיפול, כי היא תדע לייעץ לכם על האפשרות הטובה ביותר עבור סוג העור שלכם.

תכשירי ניקוי לפנים בהתאם לסוג העור

בנוסף לטיפולי הפנים, שימוש בתכשיר ניקוי פנים הוא שלב חשוב במניעה וטיפול בשחורים בפנים. בניקוי פנים לעור שמן, חשוב להשתמש בתכשיר ניקוי המיועד לעור שמן. המכילים בדרך כלל רכיבים המסייעים להסיר עודפי שמן ולמנוע נקבוביות סתומות. מצד שני, בניקוי פנים לעור יבש, חשוב להשתמש בתכשיר ניקוי עדין ומעניק לחות לעור. תכשירי ניקוי אלו מכילים בדרך כלל רכיבים שעוזרים להעניק לחות לעור, גמישות ולמנוע יובש.

סוגי טיפולי פנים נוספים

סוגים אחרים של טיפולי פנים שניתן להשתמש בהם לטיפול בנקודות שחורות, כוללים מיקרו-דרמה, שיקום בלייזר, טיפול באור, אינפרה אדום ופילינג קריסטל עדין כדי לקלף את העור ולהסיר זיהומים. בעוד שחידוש עור בלייזר משתמש בקרני אור כדי להסיר תאי עור פגומים, טיפול באור משתמש באורכי גל שונים של אור כדי לחדור לעור ולקדם ריפוי.

טיפולים אלה פולשניים יותר מאשר הוצאת שחורים ידנית ופילינג כימי, והם אכן כרוכים בסיכונים מסוימים. הם עלולים לגרום לאדמומיות, נפיחות ורגישות, והם יכולים גם לגרום להצטלקות אם לא מבצעים אותם כראוי. חשוב להתייעץ עם קוסמטיקאית כדי להתאים את סוג הטיפול לסוג העור והצורך שלכם.

טיפול בשחורים בפנים: לסיכום

טיפול בשחורים בפנים הוא טיפול חשוב במיוחד למניעת מחלות ובעיות עור, וישנם מגוון טיפולים קוסמטיים זמינים ויעילים שיכולים לעזור להסיר אותם.

טיפולי פנים יהיו יעילים בטיפול ובמניעה. שימוש בתכשיר ניקוי פנים שנועד במיוחד לסוג העור שלך, יכול גם הוא לעזור למנוע ולטפל בנקודות שחורות. סוגי טיפולי פנים, כמו מיקרו-דרמה, שיקום עור בלייזר וטיפול באור, יכולים גם הם להיות יעילים, אך הם פולשניים יותר ומלווים ביותר סיכונים. חשוב להתייעץ עם קוסמטיקאית מקצועית כדי להתאים את הטיפול לסוג העור והבעיה שבה צריך לטפל.

אם אתם מחפשים טיפים ועצות נוספות בנושא טיפוח ויופי, תוכלו למצוא אותם במגזין פיישל אונליין בו אנו מספקים מאמרים וסרטונים במגוון רחב של נושאים.

אולי יעניין אתכם גם: טיפול פנים בהריון | טיפול פנים בפעם הראשונה

שאלות ותשובות

כן, חומצה סליצילית ידועה כיעילה לטיפול בשחורים (קומדונים) בפנים. חומצה סליצילית היא BHA או חומצה בטא-הידרוקסית, שפועלת כחומר מקלף עדין על פני העור. היא מסייעת להסרה ההדרגתית של תאי העור המתים והצבירות שיוצרים את הנקודות השחורות. בנוסף, לחומצה סליצילית יש פעולה אנטי-בקטריאלית ואנטי-דלקתית שעוזרת למנוע היווצרות שחורים חדשים.

מומלץ להשתמש במוצרים המכילים אחוזים נמוכים של החומצה (2%-5%) ולנקות את האזורים הנגועים באופן סדיר. עם זאת, טיפול באופן ממושך או באחוז גבוה מדי עלול לגרום ליובש וגירוי, לכן מומלץ להשתמש בזהירות ותוך התייעצות עם קוסמטקאית או רופא עור מוסמך.

ישנן מספר דרכים יעילות לטפל בשחורים בפנים בבית:

– ניקוי פנים יסודי פעמיים ביום עם תכשירים מכילי חומצה סליצילית או גליקולית להסרת תאים מתים.

– שימוש קבוע במסכות פילינג עם חומצות פירות כמו לימון, תפוזים או ענבים לחילוף תאים.

– מריחת קרם עם רטינואידים או ויטמין C לעידוד תהליכי ריפוי וחידוש של העור.

– הקפדה על היגיינת הפנים ומניעת גירוד האזורים הנגועים.

חשוב להיוועץ עם רופא עור/קוסמטיקאית לפני שימוש בחומצות או תכשירים חדשים. שילוב נכון של מוצרים ושגרת טיפוח יסייעו לטיפול יעיל גם בבית.

בדרך כלל ניתן לראות הבדל ושיפור במראה השחורים כבר לאחר הטיפול הראשון. העור נראה נקי ופתוח יותר. אך כדי לראות תוצאות לטווח ארוך וסילוק מלא של השחורים, יש צורך ב-3 עד 5 טיפולים במרווח של מספר שבועות בין טיפול לטיפול.

ההבדל העיקרי הוא שהוצאה ידנית היא טיפול מכני שבו לוחצים סביב הנקבובית כדי להוציא את השחור, בעוד פילינג כימי הוא טיפול כימי שבו משתמשים בחומצה כדי להסיר שכבות עור וזיהומים שהצטברו. הוצאה ידנית עלולה להיות כואבת ולהשאיר אדמומיות, ואילו פילינג כימי עלול לגרום להתקלפות ורגישות בעור.

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות