רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

האם טיפול פנים מזיק

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
האם טיפול פנים מזיק
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

טיפול פנים אצל קוסמטיקאית מוסמכת

טיפול פנים הוא אחד ההליכים הפופולריים ביותר לטיפוח העור ומראה הפנים. כאשר מבוצעים על ידי קוסמטיקאית מוסמכת, טיפולי פנים יכולים לסייע בשיפור בריאות העור ומראהו.

עם זאת, חשוב להיות מודעים לסיכונים האפשריים הכרוכים בטיפול פנים על מנת להבטיח שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר תוך הימנעות מכל נזק אפשרי.

מאמר זה ידון בחלק מהסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בטיפול פנים, וכן יענה בהחלט על השאלה – האם טיפול פנים מזיק?

מה זה טיפול פנים קלאסי?

טיפול פנים קלאסי הוא סדרה של טיפולים בסיסיים שיכולים לסייע בשיפור הבריאות ומראה העור שלכם. זה נעשה על ידי קוסמטיקאית מוסמכת אשר תעריך את סוג העור שלכם ותיצור במיוחד עבורכם תוכנית טיפול אישית.

הטיפול עשוי לכלול ניקוי עמוק, פילינג עדין (לא פילינג כימי), עיסוי, מיצוק העור על ידי מכשירים מתקדמים, מריחת מסכה ולחות ועוד. טיפולי פנים קלאסיים מטרתם בדרך כלל לשפר את המרקם הכללי של העור, הגוון והבהירות של העור תוך מתן הרפיה והפגת מתחים. במקרים מסוימים עשויים להיכלל טיפולים נוספים כמו טיפול באור, טיפול בלייזר ועוד.

אילו תופעות לוואי קיימות בדרך כלל מטיפולי פנים?

טיפולי פנים הופכים פופולריים יותר ויותר בשל היתרונות הקוסמטיים והטיפוליים שלהם. עם זאת, ישנן תופעות לוואי אפשריות שאנשים צריכים להיות מודעים להן לפני שהם עוברים טיפול פנים.

תופעות הלוואי הנפוצות הקשורות לטיפולי פנים כוללות – גירוי בעור, אדמומיות לאחר טיפול בפצעי אקנה, יובש, פצעונים מוגלתיים, קילוף העור לאחר שימוש בתכשירים כגון פילינג ועוד. במקרים מסוימים, דווחו תגובות חמורות יותר כגון תגובות אלרגיות. חשוב לדון בכל דאגה או שאלה עם הרופא שלכם או הקוסמטיקאית לפני תהליך הטיפול.

הבנת הסיכונים הפוטנציאליים יכולה לעזור לכם להבטיח שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר מהטיפול תוך הימנעות מתופעות לוואי לא רצויות.

בנוסף, חשוב מאוד להתייעץ עם הקוסמטיקאית שלכם על מנת שתוכלו להשתלט על תופעות הלוואי ולהפחית את זמן הריפוי. ניתן גם להשתמש בתכשירי הרגעה שניתנים לשימוש בדרך כלל בבית.

סיכונים נוספים שיכולים להיות כשעושים טיפולי פנים

סיכונים נוספים שיכולים לקרות – זיהומים תת עוריים, צלקות, תגובות אלרגיות ונזק לרקמת הפנים הבסיסית שבדרך כלל נגרמות משימוש בתכשירים שלא מתאימים לעור הפנים או אבחון לקוי של הקוסמטיקאית לפני התחלת הטיפול.

במידה ואתם הולכים לקוסמטיקאית חדשה אנו ממליצים מאוד שתבדקו האם היא מבצעת אבחון שאלון מהיר על מנת להבין האם יש תופעות לוואי ידועות, נטילת תרופות שאתם לוקחים ועוד. זה סופר חשוב לפני תחילת הטיפול. ניתן למנוע המון תופעות לוואי לא רצויות רק בעזרת הבנה ברורה מה מותר ומה אסור במהלך הטיפול.

סיכום: האם טיפול פנים מזיק?

טיפולי פנים אצל קוסמטיקאיות יכולים לעזור לכם להיראות ולהרגיש במיטבכם בצורה מעולה וכיפית. יחד עם זאת ישנם סיכונים אשר צריכים להיות מודעים אליהם במידה והקוסמטיקאית שלכם לא עברה תהליך הכשרה כראוי או שהיא פשוט לא מספיק מקצועית בשביל לאבחן ולהימנע מבעיות שונות שיכולות לצוץ לאחר הטיפול.

בשורה תחתונה – טיפולי פנים אשר מתבצעים על ידי קוסמטיקאיות מוסמכות אינם אמורים להיות מסוכנים לעור הפנים שלכם. חשוב להכיר שקיימות תופעות לוואי שיכולות לקרות ויש להיערך אליהם נפשית במידה וזה קורה.

עברנו על כמה מהתופעות לוואי שקיימות לאחר הטיפול והדרך הטובה ביותר להתכונן לזה זה לבצע טיפול אצל קוסמטיקאית שתדע להתאים לכם את הטיפול הטוב ביותר עבורכם.

מחפשים קוסמטיקאית מקצועית קרובה לביתכם? באתר פיישל אונליין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאיות שידעו להתאים לכם את הטיפול הטוב ביותר. כל מה שצריך לעשות זה להשאיר פרטים באתר או לחייג למספר שמופיע באתר.

אולי יעניין אתכם גם: שטף דם אחרי טיפול פנים | טיפול פנים קלאסי

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות