רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

אקנה בגיל ההתבגרות

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
אקנה בגיל ההתבגרות
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

מה עושים עם אקנה בגיל ההתבגרות? כאילו לא מדובר בגיל קשה גם כך, מחלת האקנה נוהגת לתקוף נערים ונערות בכל הכוח. פיישל אונליין מגישה – מדריך למלחמה בחצ’קונים

העור בקצה המנהרה: אקנה בגיל ההתבגרות

אקנה בגיל ההתבגרות היא תופעה שכיחה, אבל זה לא אומר שהיא קלה. עבור מתבגרים דימוי הגוף הוא מרכיב חשוב בתחושת הביטחון העצמי הכוללת, והעצמי המתפתח של המתבגר הוא שברירי במיוחד. לכן, רצוי וכדאי לטפל באקנה בגיל ההתבגרות מוקדם ככל שניתן, ובאופן המיטבי. החדשות הטובות הן שיש כיום שיטות טיפול חדשניות ויעילות לאקנה, ויש גם איך לטפל בצלקות אקנה, כדי להגיע לעור פנים חלק ויפה יותר.

לייעוץ עם קוסמטיקאית ללא עלות וללא התחייבות
אקנה בגיל ההתבגרות

תכשירים לטיפול באקנה

אקנה היא מחלה דלקתית. חיידק האקנה פוגע בבלוטות החלב, שמפוזרות על פני רוב האזורים בגוף. תהליך דלקתי זה מופיע כתגובה לא הסתגלותית לשינויים הורמונליים, לכן מצויה כ”כ ההופעה של אקנה בגיל ההתבגרות. הפגיעה בבלוטות החלב גורמת להן לייצר עודף של סבום, חלב שומני, שמתבטא בפצעים השומניים. תכשירים לטיפול במחלה, אם כן, יפגעו בחיידק, בפעילות הייצור המוגבר של הסבום או בשכבות העור שכבר מלאות בפצעים. תכשירים אלו כוללים:

  1. ג’לים לייבוש נקודתי – גורמים לפצעונים להתייבש ולהתקלף במהירות לפני שהם מספיקים לגדול
  2. תכשירים אנטיביוטיים – משחה או / וכדורים שפוגעים בחיידק האקנה (ניתן על ידי רופא עור)
  3. רואוקוטאן – הורמון שמביא לפגיעה בבלוטות החלב והפחתת ייצור הסבום, ובעקבות כך לייבוש העור (ניתן על ידי רופא עור)

בנוסף, במהלך הטיפול באקנה בכל שיטה, חשוב לשמור על שגרת טיפוח: שימוש בסבון פנים, סרום טיפולי או קרם לחות להבראת העור.

שיטות טיפול נוספות

נוסף לתכשירים השונים, יש עוד שיטות טיפול שיעילות לאקנה. כדי שתוכלו לבחור בדרך הטיפול המתאימה לכם ביותר, חשוב שתקבלו את כל המידע על תכשירים וטיפולים יעילים לאקנה. מגזין פיישל אונליין מביא לכם את כל שיטות הטיפול האפשריות שמצאו יעילות לאקנה. חלק מהן מתאימות גם לפוסט אקנה.

  • טיפולי לייזר: ללא ספק, בין טיפולי הפנים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות נמצאים טיפולי הלייזר השונים. עלותם גבוהה יחסית, אבל הם אפקטיביים מאוד. בטיפולי לייזר משתמשים בקרן בררנית שחודרת לזקיקי השערות ובלוטות החלב, והורסת רק את התאים הללו. טיפולי לייזר הם גם דרך יעילה כדי לטפל בצלקות אקנה.
  • טיפול פילינג כימי: שימוש בחומרים כימיים כדי לגרום לקילוף העור, הוא דרך שהוכחה כיעילה לטיפול באקנה ובצלקות אקנה. תמיסה חומצית מוחדרת לנקבוביות העור, העור מתקלף במשך כמה ימים עד שבועות, ותחתיו צומחות שכבות חדשות ובריאות. (ניתן על ידי רופא)
  • פוטותרפיה: שיטה חדשנית ומבטיחה לטיפול באור, מציעה פתרונות יעילים למגוון בעיות בעור. גם לאקנה, פוטותרפיה היא שיטת טיפול שהוכחה כיעילה.

נפתרנו מאקנה בגיל ההתבגרות, מה הלאה?

למרבה הצער, הנזק האסתטי של אקנה בגיל ההתבגרות לא נגמר עם היעלמות הפצעונים. אקנה אוהבת להשאיר אחריה מזכרות: אדמומיות בפנים לאחר פצע אקנה היא תופעה נפוצה מאוד, וכמוה גם צלקות אקנה.

אז איך לטפל בצלקות אקנה ובאדמומיות שהיא גורמת? בין טיפולי הפנים שהוזכרו קודם כיעילים לאקנה, יש טיפולים שמתאימים גם לפוסט אקנה. ביניהם, טיפולי לייזר וטיפול פילינג.

נזכיר כאן 2 שיטות נוספות שמתאימות ספציפית לפוסט אקנה:

  • מיקרונידלינג: מחטים זעירות מוחדרות לעור אשר יוצרות פציעה מבוקרת ומביאות לצמיחת שכבות עור חדשות.
  • תרכובות שמכילות וויטמין C: וויטמין C ידוע כמסוגל להבהרה, לכן, הוא גם מפחית אדמומיות וכתמים כהים שנשארים כצלקות אקנה.

שאלות ותשובות: אקנה בגיל ההתבגרות

אקנה בגיל ההתבגרות נגרמת כתוצאה משינויים הורמונליים ואי הסתגלות של העור לשינויים אלה. הדבר גורם לתגובה דלקתית בבלוטות החלב שמובילה לעודף ייצור של סבום.

התכשירים העיקריים לטיפול באקנה כוללים ג’לים לייבוש נקודתי, תכשירים אנטיביוטיים לפגיעה בחיידק האקנה, ותרופות הורמונליות כמו רואוקוטאן להפחתת ייצור הסבום.

טיפולי לייזר, טיפול פילינג כימי, מיקרונידלינג ותכשירים המכילים ויטמין C הם בין האפשרויות המומלצות לטיפול בצלקות אקנה לאחר שחלפה המחלה. יש להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסכמת אשר תתאים לכם את הטיפול הטוב ביותר.

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות