רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

טיפול פנים לפני החתונה

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
טיפול פנים לפני החתונה
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

מה עושים בטיפולי פנים?

קבלת טיפול פנים לפני החתונה היא דרך מצוינת להבטיח שהעור שלך יראה יפה וזוהר ביום המיוחד שלך. טיפולי פנים כוללים ניקוי, פילינג, טיפול באמצעות הסרת תאי עור מתים ושמירה על עור בריא.

תוכלי לקבל מגוון טיפולי פנים המותאמים לצרכים האישיים שלך, זה יכול לכלול טיפולי פנים לניקוי עמוק, טיפולי לחות לעור יבש או טיפולי אנטי אייג’ינג לקמטים וקמטוטים. טיפול פנים נכון ישאיר את הפנים שלך זוהרות ונראות במיטבם בזמן לחתונה!

טיפולי פנים אינם מוגבלים רק להכנות לחתונה אלא גם לאירועים מיוחדים אחרים, כגון ימי נישואין, סיום לימודים או מסיבות.

טיפול פנים מקצועי לפני החתונה

האם מומלץ לעשות טיפול פנים לפני החתונה?

חתונות הן אירועים מיוחדים וכל כלה רוצה להיראות במיטבה ביום הגדול שלה. טיפול פנים לפני החתונה הוא שלב חשוב בתהליך זה שכן הוא מסייע בהזנה והצערת העור. זה גם עוזר בשיקום הזוהר של העור, ובכך עוזר לכלה להיראות זוהרת ביום חתונתה. טיפולי פנים מסייעים בניקוי ופילינג העור ובכך מסירים זיהומים ותאים מתים. הם גם עוזרים בשיפור זרימת הדם, ובכך מעניקים זוהר טבעי לעור שלך.

לכן, מומלץ מאוד לכלות לעתיד לעשות טיפול פנים לפני חתונתן כדי שיוכלו להיראות במיטבן ביום המיוחד שלהן.

איזה סוג טיפול פנים הכי מתאים לחתונה ואירועים מיוחדים?

ישנם מגוון טיפולי פנים שניתן להיעזר בהם להכנה לחתונות ואירועים מיוחדים. החל ממסכות פילינג בסיסיות ומסיכות לחות ועד לטיפולים מתקדמים כמו טיפול באמצעות לייזר ועוד.

חשוב להתייעץ עם קוסמטיקאית מקצועית כדי שתוכל להעריך את סוג העור שלך ולהמליץ על אפשרות טיפול הפנים הטובה ביותר המותאמת לצרכים שלך. עם טיפול פנים נכון לפני החתונה תשיגי גוון עור זוהר ביום הגדול!

אדמומיות בפנים לאחר טיפול פנים

אדמומיות בפנים היא תופעת לוואי נפוצה של טיפולי פנים כמו פילינג, מיקרו-דרמה וטיפולי לייזר. אדמומיות זו ידועה בשם אריתמה פוסט דלקתית (PIE) והיא יכולה להימשך בין שעות לימים, תלוי בסוג הטיפול.

הסיבה השכיחה ביותר לאדמומיות בפנים לאחר טיפול פנים נובעת מפגיעה בשכבת העור העליונה הכוללת את האפידרמיס והדרמיס. כאשר שכבה זו ניזוקה, היא גורמת לדלקת שגורמת לאדמומיות ולנפיחות. גורמים אחרים כמו אלרגיות או רגישויות יכולים גם הם לתרום ל-PIE.

חשוב להקפיד על כל הוראות שניתנות על ידי קוסמטיקאית לפני ואחרי הטיפול כדי לעזור למזער אדמומיות בפנים לאחר טיפול פנים. טיפול באדמומיות עלול לכלול שימוש בקומפרסים קרים או בקרמים בעלי תכונות אנטי דלקתיות כמו אלוורה או תמצית קמומיל. הבנה מדוע טיפולי פנים גורמים לאדמומיות, כמו גם כיצד לטפל בעור לאחר מכן, יכולה לסייע בהפחתת מקרים של אדמומיות בפנים לאחר טיפולי פנים.

כמה עולה טיפול פנים לפני החתונה?

עלות טיפול פנים לפני אירועים מיוחדים יכולה להשתנות מקוסמטיקאית לקוסמטיקאית וממוצר המשמש לטיפולים המוצעים. אבל באופן כללי, אפשר לצפות לשלם בין 350 ש”ח -1,200 ש”ח, תלוי במיקום ובסוג טיפול הפנים שבחרת. המחירים יהיו תלויים גם אם קיימות גם תוספות כמו מסכות או פילינג הכלולות בטיפול או לא. חשוב להתייעץ עם קוסמטיקאית לפני תחילת הטיפול בשביל שתוכלי לקבל אינדיקציה מלאה למה הטיפול המומלץ ביותר עבורך.

רוצים לקבל פרטים נוספים ולהתייעץ עם קוסמטיקאית מקצועית? השאירו את הפרטים באתר או חייגו לטלפון המופיע באתר. קוסמטיקאית מטעם מגזין פיישל אונליין תחזור אליכם בהקדם האפשרי.

אולי יעניין אתכם גם: טיפול פנים בעור שומני | טיפול פנים בפעם הראשונה

שאלות ותשובות

טיפול פנים קלאסי לפני חתונה אורך בדרך כלל כ-45 דקות עד שעה וחצי. זה כולל מספר טיפולים כמו ניקוי פנים עמוק, טיפול בנקודות שחורות, טיפולי לחות והזנה לעור ועוד. חשוב להתחיל את הטיפולים לפחות חודשיים לפני החתונה.

הדרכים הטובות ביותר לשמור על עור הפנים בבית הן: שמירה על היגיינה – ניקוי והסרת איפור כל ערב, שימוש במוצרים מכילי לחות ומזינים את העור, שתיית מים, הגנה מפני קרינת שמש, תזונה בריאה ואיזון שעות שינה.

שומרים על היגיינת עור הפנים על ידי ניקוי יומי של הפנים במים פושרים וסבון המותאם לעור הפנים (ניתן לרכוש אצל קוסמטיקאיות), הסרת איפור לפני השינה, שימוש במוצרי טיפוח המותאמים לסוג העור, הגנה מפני קרינת שמש ואיזון תזונתי ושינה.

בדרך כלל לא מומלץ לבצע פילינג סמוך לאירועים חשובים כמו חתונה, מכיוון שהוא עלול לגרום לתגובות לוואי כמו אודם, נפיחות ועוד. עדיף לבצע פילינג בטווח של לפחות 3-4 חודשים לפני החתונה כדי לאפשר החלמה מלאה.

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות