רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

סוגי טיפולי פנים

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
סוגי טיפולי פנים
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

טיפולי פנים הפכו להיות סוג של הכרח בשנים האחרונות, ללא קשר לגיל המטופל, המגדר או אורח החיים שהוא מנהל.  ישנם סוגי טיפולי פנים שונים וסוגי קרמים בעלי נוסחה סודית שנרקחו בדיוק עבורכם, בין אם אתם מחפשים טיפולי פנים לגבר או ניקוי פנים לעור שמן וכו’.

הבחירה בין טיפולי פנים חדשניים שונים עלולה להיות מעט מבלבלת מכיוון שתוכלו לראות את המגוון הגדול כפי שהוא מפורסם ברשתות החברתיות, על ידי משפיענים ובכלל בפרסומות חוצות ובאמצעי מדיה נוספים. החשוב הוא לדעת ולהכיר את הסוגים השונים ולשמוע ולהתייעץ עם קוסמטיקאיות (וקוסמטיקאיים) המומחים בתחום זה.

מדוע כל כך חשוב לבחור באחד מאותם סוגי טיפולי פנים?

סביבת החיים שלנו משתנה באופן תדיר כמעט כל שנה, וכך גם האקלים בו אנו חיים. אורח החיים שלנו עלול להיות אגרסיבי יותר ויותר כאשר אנו נחשפים לרמות זיהום גדולות יותר, למזון מעובד ועוד תחלואים שמזמנים לנו החיים המודרניים. כלל הגורמים הללו משפיעים וישפיע על מצבנו הנפשי אשר יתבטא בראש ובראשונה בעור הפנים. עובדה זו גובתה על ידי מחקרים רבים שהוכיחו את הקשר בין אורח חיים לחוץ המלווה באכילה לא נכונה, חשיפה לשמש מסוכנת ועוד לבין בעיות עוריות (במיוחד אקנה).

בדיוק לשם כך פועלים בעולם זה של יופי וטיפוח על סוגי טיפולי פנים שונים שיוכלו לסייע לבעיות שונות ולכלל סוגי העור הקיימים. ניסינו קצת לעשות סדר בשוק עמוס מוצרים זה.

הטרנדים החמים והפופולאריים ביותר

  • קריותרפיה – ידוע היטב בתעשיית היופי שקור ממריץ את זרימת הדם ומשפר את תפקוד העור. לכן קריותרפיה כל כך מתאימה בתור טיפול פנים, בין אם מדובר על שימוש בכדורי קרח או גאדג’טים אחרים.

  • סוגי טיפולי פנים לא פולשניים – ישנם מספר טיפולי פנים שאינם כואבים ואינם נחשבים כפולשניים כמו פילינג כימי, ליפוליזה או טיפולי לייזר. כלל הטיפולים הללו יוכלו לשפר את מרקם העור ולגרום לכם להרגיש יפים ומתוחים יותר.

  • Microneedling  – טכניקה זו כבר שימשה במהלך השנה האחרונה אולם היא צוברת יותר ויותר פופולאריות. במהלך הטיפול מנקבים את העור באמצעות מספר מחטים זעירות. היתרון העיקרי של הטיפול הוא גירוי העור כדי לעודד ייצור קולגן, באמצעות ניקיונו וחידושו.  טיפול זה מומלץ במיוחד כאשר רוצים להיפטר מצלקות אקנה או קמטים. כדי להשיג את התוצאות המקסימליות, יש לחזור על הטיפול ארבע או חמש פעמים ובנוסף  פעם בחודש במהלך החורף.

  • טיפול פנים באמצעות רטינואידים רטינואידים הם מרכיבים פעילים המופקים מוויטמין A, המשמשים למטרות קוסמטיות. סרומים המבוססים על רטינואידים משמשים לטיפול באקנה, פיגמנטציה, הזדקנות או נזקי שמש. לאחר התחלת טיפול רטינואידי, יש להקפיד להשתמש בקרם הגנה חזק גם ואף במהלך החורף, שכן חומר זה מגביר את הסיכון לשיזוף ואף לכוויות שמש והיפרפיגמנטציה.

  • מסכות אור LED  – מסכות אלו מיועדות בעיקר כטיפול באקנה, הפחתת צלקות והאצת הריפוי. טיפול זה יכול להשתלב עם טיפול של מיקרנידלינג מכיוון שהוא מפחית גירוי אולם לא יוכל להשתלב עם טיפול רטינואידי אשר מעלה את רגישות העור לאור.

בואו נסכם את הדברים:

תוכלו למצוא עוד מגוון טרנדים וכן סוגי טיפולי פנים שונים במגזינים הנחשבים כמו מגזין FACIAL ONLINE, בסלונים ואצל הקוסמטיקאיות המובחרות. ההמלצה היא לא להתפשר על איכות החומרים ולא על איכות המטפלים ולבחור במקום אשר מותיר עליכם את הרושם הטוב ביותר. כמו כן נסו לבחור במקום המתמחה בעיקר בטיפולי פנים ומוכר לרבים מחבריכם, כמו למשל במקרה של טיפולי פנים ביהוד.

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות