רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום? השאיר/י פרטים בקליק »»

טיפול פנים אצל קוסמטיקאית

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר. לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
טיפול פנים אצל קוסמטיקאית
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

טיפול פנים אצל קוסמטיקאית מאפשר לנו לחוש בנוח עם עצמנו ועם עור הפנים שלנו – האזור החשוב ביותר עבורנו. מתי נפנה לטיפול פנים, מה אפשר לצפות מהטיפול וכמה זה הולך לעלות לנו?

מתי נפנה לטיפול פנים אצל קוסמטיקאית?

בכלל לא משנה אם זה קמט, כתם, פצע או צלקת – כל בעיה שצצה לה על עור הפנים שלנו מטרידה אותנו מאוד, ובצדק. למרות זאת, ללא מעט מאתנו יש נטייה לחכות שהבעיה תיפתר ותיעלם מעצמה, ורק אחרי שזה לא קורה – לפנות לטיפולי פנים.

לייעוץ עם קוסמטיקאית ללא עלות וללא התחייבות

מגזין פיישל אונליין בדק את הנושא בשיתוף עם קוסמטיקאיות מומחיות, ומצא כי עבור כל בעיה בעור הפנים מומלץ לפנות לטיפול כמה שיותר מהר! לרוב, פצעים, נקודות שחורות, סימנים, יובש או פיגמנטציה לא חולפים מעצמם ובזמן שחיכינו אנו גם סובלים מהבעיה יותר זמן וגם עלולים להקשות על הטיפול, שכן טיפול מוקדם הוא טיפול יעיל וקל יותר.

במה מטפלת קוסמטיקאית מוסמכת?

יש קוסמטיקאיות שמתמחות בטכנולוגיות טיפול מסוימות ויש קוסמטיקאיות שמתמחות בטיפול בבעיות מסוימות. סוגי טיפולי פנים מסוימים מתאימים למגוון בעיות, וסוגי בעיות מסוימות ניתנות לטיפול במגוון דרכים.

למשל: טיפולי פילינג מסוימים יעילים גם עבור טיפול בשחורים בפנים, וגם עבור טיפול בפיגמנטציה (כמובן שמדובר בחומרים שונים המותאמים אישית לעור המטופלת). קוסמטיקאית שמומחית בטיפולי פילינג יכולה לתת מענה לשני סוגי הבעיות.

לעומת זאת, קוסמטיקאית שמומחית דווקא לעור יבש ודלקתי, תציע מגוון דרכים לטיפול פנים בסבוריאה, אך לא בטוח שהיא מיומנת באותה המידה בטיפול באקנה.

טיפול פנים אצל קוסמטיקאית
טיפול פנים אצל קוסמטיקאית

שיעורי בית: כי הטיפול לא נגמר בקליניקה

מה שחשוב להדגיש – וזה נכון על כל סוג של טיפולי פנים: הטיפול לא נגמר בקליניקה. בטיפול פנים אצל קוסמטיקאית מוסמכת העור חווה שינוי דרמטי כתוצאה מהתערבות עם חומרים פעילים; אך לא פחות חשוב הוא המשך הטיפוח של העור בבית. זה כולל קרמים איכותיים, סבון מותאם, לעתים תכשירים לטיפול נקודתי או מסכות לעור הפנים.

מומלץ לשאול את הקוסמטיקאית על כל אלו, ובנוסף להתייעץ איתה גם על תכשירי איפור. חשוב לא פחות להקפיד על חיטוי של מברשות האיפור, תחלופה גבוהה של מגבות פנים וציפיות, כדי למנוע מתהליכים דלקתיים בפנים להתפשט.

כמה עולה טיפול פנים אצל קוסמטיקאית?

טיפול פנים אצל קוסמטיקאית הוא שם כולל למגוון טיפולי פנים: טיפול בפיגמנטציה עשוי להיות ממושך ולכלול התערבות עם טכנולוגיות חדשניות, וטיפול בשחורים בפנים לעתים ניתן בתהליך קצר וקל יותר (לא תמיד, אבל לפעמים). ברור, אם כן, שלטיפולי פנים שונים יש מחירים שונים. עם זאת נוכל לציין מספר גורמים שמשפיעים על המחיר:

  1. משך הטיפול
  2. מחיר החומרים שבהם משתמשת הקוסמטיקאית בטיפול
  3. שילוב טכנולוגיות טיפול חדשניות ועדינות הדורשות עבודה מדויקת

איך מרגישים לאחר טיפול פנים אצל קוסמטיקאית?

החוויה של טיפול פנים אצל קוסמטיקאית היא לא פחות ממאושרת. זה זמן שבו כל הדאגות והלחצים מתפוגגים כאשר לוקחים קצת זמן להתמקד בעצמך. במהלך טיפול הפנים, העור שלכם מתנקה, מקבל לחות מתכשירים מדהימים ומוזן בשילוב הנכון של מסכות וקרמים. לאחר מכן תרגישו רעננים עם הידיעה שהעור שלכם זוהר מהפינוק שזה עתה קיבל. טיפ חשוב שלנו – חשוב לעקוב אחר טיפול בבית על מנת לשמור על השפעות טיפול הפנים.

כמה זה חשוב לעשות טיפול פנים אצל קוסמטיקאית?

טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית הם חלק חשוב בכל משטר יופי. טיפולי פנים יכולים לעזור לשפר את הבריאות הכללית של העור על ידי הסרת לכלוך, שומן ותאי עור מתים שעלולים לגרום לבעיות כמו אקנה ומחלות עור אחרות.

קוסמטיקאית תוכל גם להמליץ על טיפולים ספציפיים לסוגי עור שונים כדי לעזור לכם לשמור על מראה רענן וזוהר. טיפול פנים אצל קוסמטיקאית זה לא רק תחושת פינוק; על ידי טיפולי פנים קבועים אצל קוסמטיקאית את נוקטת “באמצעי בטיחות” שיעזרו לעור שלכם להישאר בריא ולהיראות במיטבו כל יום.

טיפול פנים אצל קוסמטיקאית – מה חשוב ליידע?

  • ברוב המקרים אנו פונים לקוסמטיקאית עם בעיות כמו: אקנה, שחורים, צלקות, קמטים ופיגמנטציה. אך אם אנו סובלים ממחלת עור אלרגית או דלקתית, כמו: פסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס או וויטיליגו, חשוב שניידע את הקוסמטיקאית בתהליך הטיפול הרפואי שלנו. כך היא תוכל לעבוד בשיתוף פעולה עם רופא העור.
  • בנוסף אם אנו סובלים מאלרגיות לחומרים מסוימים, חשוב כמובן שהקוסמטיקאית תדע להימנע מהם!
  • אם את בהריון – יידעי את הקוסמטיקאית, גם אם את מתכננת הריון – חשוב שהיא תדע איך להיערך עם טיפולים ממושכים, כדי שלא תצטרכי לעצור את סדרת הטיפולים שהתחלת.

טיפול פנים אצל קוסמטיקאית משתנים ממטופל למטופל. צרו קשר לקבלת יעוץ מקצועי

שאלות ותשובות

ככל שמטפלים בבעיה בעור מוקדם יותר, הטיפול יעיל וקל יותר. לרוב בעיות עור לא ייעלמו לבד ובהמתנה הן רק מחמירות ומקשות על הטיפול בהן. לכן מומלץ לפנות לקוסמטיקאית בהקדם האפשרי.

קוסמטיקאית יכולה לטפל במגוון בעיות עור כמו אקנה, פצעים, שחורים(קומודונים), יובש, קמטים, פיגמנטציה ועוד. הקוסמטיקאית תמיד תאבחן את מצב העור לפני תחילת הטיפול.

טיפול פנים תורם לבריאות העור, מסיר תאים מתים, שומנים ולכלוך ועוזר למנוע בעיות עור.

חשוב מאוד להמשיך בטיפול וטיפוח העור גם בבית, על ידי שימוש בקרמים איכותיים, סבון מתאים, מסכות ותכשירים נוספים שהקוסמטיקאית ממליצה עליהם. כמו כן חשוב לשמור על היגיינה נכונה של כלי האיפור ומגבות הפנים.

מחירון טיפולי פנים של מגזין פיישל

יש לקחת את המחירים בערבון מוגבל מכיוון שרק לאחר האבחון הקוסמטיקאית תוכל לדעת מה הטיפול המתאים ביותר לאותו מקרה. המחירים אינם כוללים את התכשירים הנלווים להמשך טיפול בבית.

  • המחירים נקבעו ע”י סקר קצר שביצענו בין כמה וכמה קוסמטיקאיות בתחום.
  • עדכני לשנת 2023 – 2024

לייעוץ ללא עלות השאירו את הפרטים

כמה זמן נמשך הטיפול?

מחירי הטיפול בממוצע

סוגי הטיפולים הנפוצים

בין 45 דקות לשעה (1:00)

400 – 650 ש”ח

טיפולי פנים לנשים

בין 30 דקות לשעה (1:00)

400 – 450 ש”ח

טיפולי פנים לגברים

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:30)

400 – 520 ש”ח

טיפולי פנים למתבגרים (עד גיל 17)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 –  750 ש”ח

טיפול בפיגמנטציה

בין שעה 1:00 לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול בצלקות אקנה (טיפולי מכשור)

בין שעה (1:00) לשעה וחצי (1:30)

500 – 700 ש”ח

טיפול באקנה

בסביבות ה – 50 דקות

400 ש”ח

טיפול פנים קלאסי (ללא מכשור)

בסביבות ה – 50 דקות

400 – 500 ש”ח

טיפולי פילינג

בין 45 דקות לשעה וחצי (1:15)

400 – 600 ש”ח

טיפול אנטי אייג’ינג

רכישת המוצרים מהקליניקה אינה חובה יחד עם זאת בשביל לקבל את התוצאה המקסימלית תצטרכו לתחזק את עור הפנים גם כשאתם לא בטיפול אצל הקוסמטיקאית.

יכול לנוע מ – 100 ש”ח ועד ל – 350 ש”ח

מחירי הקרמים להמשך טיפול בבית

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות