רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום בחינם? השאיר/י פרטים בקליק »»

טיפול פנים לנערות

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר.
חשוב לדעת – התכנים של אתר Facial Online אינם מהווים תחליף לייעוץ של קוסמטיקאית שתספק את המידע הרלוונטי המותאם במיוחד עבורכם.

לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
טיפול פנים לנערות
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

בשנים האחרונות הפך טיפול פנים לנערות לנפוץ ביותר. טיפול פנים מאפשר לטפל ולמנוע בעיות עור ולהקנות הרגלי טיפוח נכונים כבר מגיל צעיר. במאמר זה נסקור את הנושא לעומק.

מאיזה גיל אפשר להתחיל טיפול פנים?

רוב המומחים ממליצים להתחיל בטיפול פנים בסיסי לנערות כבר מגיל 14-15. בגילאים אלו מתחילים להופיע פצעונים ונמשים ראשונים וחשוב לטפל בהם ולמנוע את החמרתם. בנוסף, חשוב ללמד את בנות הנעורים על הרגלי טיפוח נכונים של העור – ניקוי פנים, לחות , הגנה מפני השמש ועוד.

יחד עם זאת, אין לעשות טיפולי פנים פולשניים מדי בגילאים אלו, אלא להתמקד במוצרים עדינים ובטוחים יותר.

טיפול פנים לנערות

איזה סוג של טיפול פנים מתאים לנערות?

לנערות מומלץ בעיקר טיפול פנים עדין ופשוט הכולל ניקוי פנים יסודי פעמיים ביום, שימוש בלחות וקרם הגנה יומיומי לשמירה מירבית מקרני השמש.

ניקוי הפנים צריך להיעשות במוצרים עדינים על בסיס מים, שלא יגרמו להתייבשות או גירוי. חשוב להתייעץ עם הקוסמטיקאית על מנת להתאים את התכשירים המתאימים ביותר לעור הפנים הצעיר.

לאחר הניקוי יש למרוח קרם לחות המכיל חומצה היאלורונית (קיימות דרכים נוספות כמובן אבל הדרך הזאת מומלצת ביותר), שעוזרת לשמור על לחות העור. בבוקר מומלץ למרוח קרם הגנה בעל SPF גבוהה לשמירה מקסימלית על עור הפנים.

האם ניתן להשתמש במכשירים טכנולוגיים לטיפול פנים בנערות או שזה יותר שימוש בקרמים ותכשירים?

לנערות מומלץ בעיקר שימוש בקרמים ותכשירים ולא בטיפולים טכנולוגיים פולשניים.

טכנולוגיות כמו לייזר, פילינגים או מיקרודרמה אינן מומלצות לנערות, שכן הן עלולות לגרום לגירויים ותופעות לוואי. בגילאים אלו העור רגיש יותר.

עדיף להסתפק במוצרי הטיפוח שצוינו קודם – ניקוי, לחות וקרם הגנה לשמש. אם יש צורך בטיפול ממוקד יותר כמו התפרצות פצעונים או נמשים, מומלץ להתייעץ עם רופא עור או קוסמטיקאית מוסמכת.

כמה עולה טיפול פנים לנערות?

עלות טיפול פנים לנערות תלויה במוצרים הנבחרים. בממוצע, עלות חודשית של מוצרי טיפוח וקרמי לחות והגנה תנוע בין 150 ל-300 ש”ח. (העלות יכולה להשתנות ומחירים אלה אינם קבועים).

אם מתווספים טיפולים נוספים אצל הקוסמטיקאית כנראה ששימוש בתכשירים ייחודים יעלו לכם קצת יותר.

האם נערות ונערים צריך לעשות טיפול פנים באופן קבוע כבר מגיל צעיר?

המומחים חלוקים בדעתם בנושא זה. יש הטוענים שאין צורך בטיפול פנים קבוע ואינטנסיבי בגילאי ההתבגרות, ועדיף להסתפק בשמירה על היגיינה בסיסית של העור.

מצד שני, יש הממליצים שכל נערה צריכה לבצע טיפול פנים עדין אחת לחודש-חודשיים אצל קוסמטיקאית מקצועית, כדי לטפל בבעיות ספציפיות במידה וקיימות או לשם מניעת התפרצות אקנה, פצעונים ועוד.

ההמלצה היא לשמור על גישה מאוזנת – לא להגזים בטיפולים, אך גם לא להזניח לחלוטין. טיפול פנים חכם ומינימליסטי יכול לעזור מאוד בגיל ההתבגרות.

סיכום

טיפול פנים לנערות הוא כלי חשוב לשמירה על בריאות העור ומראהו בגיל ההתבגרות. חשוב להתחיל בטיפולי פנים בסיסיים ועדינים החל מגיל 14-15 ולהקפיד על ניקוי, לחות וקרם הגנה לשמירה מקרני השמש.

מומלץ להיעזר בקוסמטיקאית מקצועית שתדע לטפל בבעיות ספציפיות בעור הנערות בזהירות ובמקצועיות. טיפול פנים חכם ואיכותי יכול לחסוך מהנערות בעיות עור קשות בהמשך.

ניתן להשאיר פרטים באתר פיישל אונליין ולהתייעץ עם קוסמטיקאית מומחית שתדע לטפל בעור הפנים במקצועיות ובאחריות מלאה.

אולי יעניין אתכם גם: טיפול פנים קלאסי | טיפול פנים בעור שומני

שאלות ותשובות

מומלצים בעיקר טיפולי פנים עדינים ובטוחים על בסיס קרמים ותכשירים. טיפולים טכנולוגיים פולשניים כמו לייזר אינם מומלצים בגילאים אלו.

עלות ממוצעת היא 300-450 ש”ח, הכוללת מוצרי טיפוח יומיומיים וטיפולים תקופתיים אצל קוסמטיקאית. כמובן שמחיר הטיפול יכול להשתנות בהתאם לעור הפנים של המטופל.

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות