רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום בחינם? השאיר/י פרטים בקליק »»

טיפול פנים לפני אירוע

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר.
חשוב לדעת – התכנים של אתר Facial Online אינם מהווים תחליף לייעוץ של קוסמטיקאית שתספק את המידע הרלוונטי המותאם במיוחד עבורכם.

לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
טיפול פנים לפני אירוע
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

טיפול פנים לפני אירוע, כי באירוע מגיע לנו להיראות בשיא. עם עור חלק, קורן ורענן שהופך גם את האיפור שעלינו לעמיד ויעיל יותר.

לייעוץ עם קוסמטיקאית ללא עלות וללא התחייבות

טיפול פנים לפני אירוע – מתי מומלץ?

תמיד אנחנו אוהבות להרגיש יפות ומטופחות, אבל באירועים חשוב לנו להיות בשיא שלנו. כדי שנרגיש במקסימום של עצמנו כמו גם כדי להתאים את עצמנו למידת האלגנטיות של הסביבה, חשוב לנו לבוא לאירוע כשעור הפנים שלנו חלק וקורן.

לכן, גם כשעור הפנים שלנו בריא, מומלץ בכל מקרה לפנות לטיפול פנים לפני אירוע – טיפול זוהר יוסיף לנו רעננות, יהפוך את העור לקורן.

אבל לצערנו בעיות העור לא ממש מתחשבות בתכניות היפות, והן עלולות לתקוף אותנו גם לפני אירוע. אם אנו באמצע תהליך טיפולי בעור, למשל – טיפול בסבוריאה בפנים, חשוב שניידע את הקוסמטיקאית שלנו על האירוע כבר כחודשיים לפני, כך שהיא תוכל לתכנן לנו לו”ז טיפולים מותאם. אך גם אם לא עשינו זאת, אל דאגה. בשבועות האחרונים שלפני האירוע יש סוגי טיפולי פנים שיחוללו פלאים בעור!

טיפול פנים לפני אירוע
טיפול פנים לפני אירוע

למשל, כשמדובר בטיפול פנים לעור שמן, הקוסמטיקאית יכולה לעשות קילוף עוצמתי במשך כשבוע, ולאחריו – להסיר את הקילופים ולהשאיר את העור חלק ויבש יותר. בשבוע האחרון לקראת האירוע טיפול הפנים יהיה עדין, כדי לבוא עם עור רענן ומאוורר לאירוע. יום יומיים לפני האירוע ניתן לעשות טיפול זוהר משלים, כמובן כזה שמותאם לעור שומני.

עשה ולא תעשה בטיפולי פנים לפני אירוע

מגזין פיישל אונליין מגיש כללי זהב לטיפול פנים לפני אירוע:

עשה

  • כשמתחילים בטיפול בסמוך יותר לאירוע, ניתן לבצע טיפול שממצק את העור והופך אותו לרענן ואלסטי יותר. טיפולי פנים לעונת החורף, שמטרתם לווסת את הלחות בפנים הפוחתת בעונה זו, יכולים להתאים גם לימים שלפני האירוע.
  • טיפולי ניקוי פנים, שמאפשרים לעור לספוג היטב תכשירי איפור.
  • טיפול זוהר – שהעור עצמו ייראה כמו היילייטר

אל תעשה

  • טיפולים שמשאירים סימנים או קילופים – בשום אופן לא לפני אירוע! צלקות וקילופים אלו הם בני חלוף ומטבעם ייעלמו תוך מספר ימים עד שבועות, אך קשה מאוד לטשטש אותם באיפור.
  • טיפולי פנים שעלולים להקשות על העור שלנו לספוג את האיפור, למשל טיפול שהופך את עור הפנים לשומני מדי או להפך – ליבש מדי.

איך לשלב נכון בין טיפול ואיפור?

אחד האלמנטים שיש לקחת בחשבון לפני אירוע הוא שנרצה להגיע לאירוע מאופרות. באירוע אנו מעוניינות באיפור עמיד מאוד, ויחסית פחות טבעי ויותר מודגש.

הדבר הראשון שחשוב לנו הוא שהאיפור ייספג וייקלט במידה אחידה. הכי גרוע זה להיות חצי מאופרת חצי לא לכן, נבחר להימנע מטיפולים בחלקי פנים מסוימים ונתמקד בטיפול שמשדרג את כל הפנים. כדי שהעור ייראה אחיד, נבחר בתכשירי איפור איכותיים שגם עליהם מומלץ לשאול את הקוסמטיקאית. קרם לחות, פריימר ופודרה הם תכשירים שמסייעים להשגת מראה אחיד כבסיס למייקאפ. בעיקר בקרם לחות קוסמטיקאית יכולה לתת לנו תכשיר מעולה באמת.

נתחשב גם במצב הפנים וגם במזג האוויר: על עור יבש ובעונת החורף היבשה, נשתמש בתכשירי איפור נוזליים (מייק אפ, קונסילר ואפילו איילינר נוזלי). על עור שומני ובעונת הקיץ הלחה, נעדיף תכשירי איפור מוצקים (מייק אפ, פודרה ושאר האבקות).

לפני אירוע? בואי לקבוע לך טיפול פנים אצל קוסמטיקאית מוסמכת, שתתחשב גם בלו”ז וגם כמובן במצב העור האישי שלך. כי באירוע את רוצה להיראות בשיא של עצמך, זה הזמן!

שאלות ותשובות

טיפול פנים לפני אירוע הוא בהחלט רעיון טוב, אך צריך לבחור את סוג הטיפול בתבונה. מומלץ לבחור טיפולים הממצקים ומרעננים את העור, מסייעים לספוג היטב תכשירי איפור ומעניקים מראה אחיד. יש להימנע מטיפולים המשאירים סימנים או קילופים, או שעלולים להקשות על ספיגת האיפור. התייעצו עם קוסמטיקאית לגבי לו”ז האירוע בשביל שתדע להתאים לכם את הטיפול הטוב ביותר

הטיפולים המומלצים הם:

  • טיפולים ממצקים ומרעננים לעור (עיסויים, החדרת לחויות ועוד)
  • טיפולי ניקוי פנים שמאפשרים ספיגה טובה של איפור
  • טיפול זוהר שנותן אפקט של היילייטר
  • טיפולי לחות בחורף למניעת יובש וקילופים

יש להימנע מטיפולים:

  • המשאירים סימנים או קילופים
  • טיפולים בחלקים ספציפיים של הפנים בלבד (יכול ליצור אי אחידות)
  • טיפולים עמוקים מדי בסמוך לאירוע (יכול להשאיר צלקות, אדמומיות)
מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות