רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום בחינם? השאיר/י פרטים בקליק »»

מה אסור לעשות אחרי טיפול פנים

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר.
חשוב לדעת – התכנים של אתר Facial Online אינם מהווים תחליף לייעוץ של קוסמטיקאית שתספק את המידע הרלוונטי המותאם במיוחד עבורכם.

לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
מה אסור לעשות אחרי טיפול פנים
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

לאחר טיפול פנים מקצועי, חשוב לשמור על הנחיות מסוימות כדי להבטיח את תוצאות הטיפול ולמנוע תופעות לוואי לא רצויות. במאמר זה נעסוק בשאלה “מה אסור לעשות אחרי טיפול פנים” ונספק המלצות מקצועיות לגבי הפעולות שיש להימנע מהן לאחר טיפול פנים.

כלל מס’ 1 – מומלץ לא להיחשף לשמש

אחרי טיפול פנים, חשוב להימנע מחשיפה ישירה לקרני השמש במשך 24-48 שעות. קרני השמש עלולות לגרום לגירוי ולהחמרת תופעות הלוואי הזמניות של הטיפול, כמו אדמומיות וקילוף. לפיכך, מומלץ למרוח קרם הגנה גבוה ולהימנע מחשיפה ממושכת לשמש במהלך התקופה הזו.

כללי מס’ 2 – מומלץ לא לבצע אימונים בעצימות גבוהה

לאחר טיפול פנים, רצוי להימנע מפעילות גופנית אינטנסיבית ומהזעה מוגברת למשך 24 שעות לפחות. הזעה עלולה לגרום לגירוי בעור ולהחמיר את תופעות הלוואי הזמניות של הטיפול. כמו כן, מומלץ להימנע מחשיפה לחום יתר, כמו בסאונה או בג’קוזי, במהלך התקופה הזו.

כלל מס’ 3 – הסרת שיער מאזור הפנים ע”י מכשירים וטכנולוגיות

אחרי טיפול פנים, יש להימנע מהסרת שיער מאזור הפנים באמצעות מכשירים וטכנולוגיות שונות, כמו גילוח, לייזר, למשך 24-48 שעות. פעולות אלה עלולות לגרום לגירוי ולהחמרת תופעות הלוואי הזמניות של הטיפול.

האם יש מזון שמומלץ לאכול אחרי טיפולי פנים?

לאחר טיפול פנים, מומלץ לצרוך מזונות עשירים בנוגדי חמצון, כמו פירות וירקות עתירי צבע, שיסייעו בהפחתת הגירוי ובהאצת תהליך ההחלמה של העור. כמו כן, רצוי לשתות הרבה נוזלים כדי לשמור על רמת הידרציה גבוהה בעור.

סיכום

טיפולי פנים הם דרך יעילה לשמור על בריאות העור והזוהר הטבעי שלו, אך חשוב לשמור על הנחיות מסוימות לאחר הטיפול כדי למקסם את התוצאות ולהימנע מתופעות לוואי לא רצויות. אהבתם את המאמר ואתם רוצים לקרוא מאמרים נוספים באותו נושא? מוזמנים לקרוא גם על: טיפול פנים קלאסי | טיפול פנים מומלץ

שאלות ותשובות

חשיפה לשמש לאחר טיפול פנים עלולה לגרום לגירוי ולהחמרת תופעות הלוואי הזמניות של הטיפול, כמו אדמומיות וקילוף. לכן, מומלץ להרכיב קרם הגנה גבוה ולהימנע מחשיפה ממושכת לשמש במשך 24-48 שעות לאחר הטיפול.

לא מומלץ לעשות פעילות גופנית אינטנסיבית או להזיע באופן מוגבר במשך 24 שעות לפחות לאחר טיפול פנים. הזעה עלולה לגרום לגירוי בעור ולהחמיר את תופעות הלוואי הזמניות של הטיפול.

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות