רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום בחינם? השאיר/י פרטים בקליק »»

אקנה אחרי הפסקת גלולות

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר.
חשוב לדעת – התכנים של אתר Facial Online אינם מהווים תחליף לייעוץ של קוסמטיקאית שתספק את המידע הרלוונטי המותאם במיוחד עבורכם.

לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
אקנה אחרי הפסקת גלולות
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

אקנה היא מצב עור שכיח המשפיע על אנשים רבים, במיוחד בגיל ההתבגרות. עם זאת, אנשים מסוימים עשויים להמשיך לחוות אקנה גם בבגרות, במיוחד אקנה אחרי הפסקת גלולות למניעת הריון. במקרים אלו, טיפולים קוסמטיים עשויים להוות אופציה יעילה לניהול וטיפול באקנה.

במאמר זה נדון על הנקודות החשובות של טיפול באקנה, וכן בפרטים שכדאי לזכור כאשר בוחנים אפשרויות אלו.

הבנת הגורמים לאקנה ואיך זה מתקשר לאקנה אחרי הפסקת גלולות

תופעת האקנה נגמרת משילוב של גורמים הכוללים: שינויים הורמונליים, תזונה, גנטיקה וגירויים בעור. במקרים מסוימים, אקנה למבוגרים עלולה להתרחש על ידי הפסקת השימוש בגלולות למניעת הריון. לגלולות למניעת הריון קיימת השפעה מווסתת על ההורמונים, מה שעשוי להוביל לירידה בכמות האקנה ובאיזון ההורמונלי בגוף. עם זאת, עם הפסקת הגלולות, חוסר האיזון ההורמונלי יכול לחזור ולגרום להתעוררות מחודשת של אקנה. לעומת זאת, בגיל ההתבגרות, אקנה מתרחשת בעקבות השינויים ההורמונליים שקיימים בגוף.

לייעוץ עם קוסמטיקאית ללא עלות וללא התחייבות
אקנה אחרי הפסקת גלולות
אקנה אחרי הפסקת גלולות

דעו כי אקנה שיוצאת בגיל ההתבגרות, היא שונה מאקנה שיוצאת בגיל 30, סביר להניח כי הסיבה המרכזית היא הורמונלית, אך לא בהכרח ולכן יש להתייעץ עם קוסמטיקאית מומחית ומקצועית בתחום כדי לאבחן את מקור הבעיה ולטפל בה בהתאם לצורך ובטיפול המתאים.

טיפולים קוסמטיים ומשמעותם בטיפול באקנה

קיימים מספר טיפולים קוסמטיים לטיפול באקנה. הם כוללים קרמים וג’לים למריחה מקומית, מסיכות, טיפול בלייזר ופילינג מותאם.

קרמים וג’לים למריחה מקומית הם לרוב הפתרון הראשון של טיפול באקנה קל עד בינוני. מוצרים אלה מכילים מרכיבים כגון חומצה סליצילית, המסייעים בפתיחת נקבוביות סתומות והפחתת דלקות בעור.

טיפול בצלקות שנגרמו בעקבות אקנה, מצריכים טיפול קוסמטי מקצועי של מספר טיפולים בדרך כלל כדי להסיר את שכבות העור המצולקות, עד שחושפים שכבת עור חלקה מצלקות ובריאה ככל האפשר.

טיפול בלייזר ופילינג הם אפשרויות אגרסיביות יותר שעשויות להיות מומלצות לטיפול באקנה קשה או אקנה שלא הגיב לטיפולים אחרים. טיפולים אלו פועלים על ידי השמדת החיידקים הגורמים לאקנה ועידוד צמיחת תאי עור חדשים.

טיפולים קוסמטיים נמצאו יעילים בטיפול ומניעת אקנה אצל קוסמטיקאיות מוסמכות.

יתרון אחד של טיפולים אלו הוא שניתן להתאים אותם לצרכיו של האדם. לדוגמה, ניתן להמליץ על פילינג עדין למישהו עם עור רגיש, בעוד שניתן להמליץ על פילינג חזק יותר עבור אדם עם אקנה חמורה.

עם זאת, יש לקחת בחשבון שטיפולים מסוימים עלולים לגרום לתופעות לוואי כגון אדמומיות, גירוי או יובש שבדרך כלל חולפים תוך מספר שעות או ימים, תלוי בסוג הטיפול שביצעתם.

אקנה אחרי הפסקת גלולות

לסיכום, אקנה היא מצב עור שכיח שיכול להיגרם ממגוון גורמים, כולל שינויים הורמונליים, תזונה וגנטיקה. אם אתן חוות אקנה אחרי הפסקת גלולות, עליכן לשקול טיפולים קוסמטיים כגון קרמים וג’לים למריחה מקומית בהמלצת קוסמטיקאית מוסמכת לטיפול באקנה, או טיפול בלייזר ופילינג במידת הצורך.

אנו מזמינים אתכן לעיין במגזין Facial Online ולקבל את המידע הדרוש עבורכם בכל הנוגע לטיפולים קוסמטיים לבעיות עור שונות, תוכלו למצוא שם מידע גם הנוגע לאקנה בגיל 30, אקנה בגיל ההתבגרות, איך לטפל בצלקות אקנה ועוד מידע נוסף נחוץ.

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות