רוצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת עוד היום בחינם? השאיר/י פרטים בקליק »»

פיגמנטציה מסביב לפה

שתפו אותנו ב – WhatsApp:

נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין
נכתב ע"י מגזין פיישל אונליין

מגזין פיישל אונליין מספק את המידע השלם על טיפולי פנים, טיפול במגוון בעיות עור נפוצות ועוד. בנוסף במגזין ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ללא עלות דרך השארת פרטים באתר.
חשוב לדעת – התכנים של אתר Facial Online אינם מהווים תחליף לייעוץ של קוסמטיקאית שתספק את המידע הרלוונטי המותאם במיוחד עבורכם.

לייעוץ ללא עלות

תוכן עניינים
טיפול בפיגמנטציה מסביב לפה באמצעות לייזר
מבצע מגזין פיישל אונליין

קבעתם תור לקוסמטיקאית דרך מגזין פיישל אונליין? מגיע לכם 15% הנחה על הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאיות של מגזין פיישל אונליין.

השאירו פרטים עוד היום דרך טפסי הצור קשר באתר

מהי פיגמנטציה בקצרה?

פיגמנטציה מסביב לפה היא תהליך שבו תאים מסוימים בעור מייצרים יותר מלנין, וכתוצאה מכך גוון עור לא אחיד. זהו מצב עור שכיח שיכול להשפיע על כל חלק בגוף ויכול להיגרם מגורמים שונים כמו גנטיקה, חשיפה לשמש ושינוי הורמונלי כזה או אחר. פיגמנטציה יכולה לנוע בין כתמים קטנים לאזורים גדולים יותר של שינוי צבע. הטיפולים בפיגמנטציה משתנים בהתאם לחומרת ולגורם המצב ועשויים לכלול קרמים מקומיים, טיפולי לייזר או שימוש בסוגי פילינגים שונים.

טיפול בפיגמנטציה על ידי קוסמטיקאית

טיפול בפיגמנטציה דורש ללא ספק קוסמטיקאית מקצועית שתאבחן את הבעיה. קוסמטיקאית יכולה לסייע בהפחתת הופעת הפיגמנטציה בטיפולים מסוימים ואף להעלים אותם לצמיתות.

קוסמטיקאיות משתמשות במספר שיטות להפחתת הופעת פיגמנטציה, כמו טיפולי לייזר, קרמים, תכשירים ועוד. כל טיפול פועל בצורה שונה ובעל תוצאות שונות בהתאם לחומרת הפיגמנטציה.

ניתן גם לקבל עצות מושכלות כיצד לטפל בעור הפנים לאחר הטיפול כדי להבטיח שתשמרי על התוצאות. עם הייעוץ וההכוונה המקצועיים שלהן, תוכלו להיות בטוחים בידיעה שאתם מקבלים טיפולים בטוחים ויעילים לבעיות הפיגמנטציה.

כמה עולה טיפול בפיגמנטציה מסביב לפה?

פיגמנטציה מסביב לפה יכולה להיות מקור למבוכה וחוסר ביטחון עבור אנשים רבים. חשוב להבין כמה עשוי לעלות טיפול בפיגמנטציה מסביב לפה כדי שתוכלי לקבל החלטה מושכלת.

טיפולי פיגמנטציה עשויים להשתנות בעלות בהתאם לחומרת המצב. באופן כללי, טיפול בלייזר נוטה להיות יקר יותר מאשר קרמים מקומיים או טיפולים באמצעות קרני אור.

העלות יכולה להיות תלויה גם איפה מתבצע הטיפול, וכמה זמן ייקח להשלים את ההליך. לכן, חשוב לעשות קצת מחקר ולברר מהן העלויות הממוצעות באזור שלכם לפני קבלת החלטות לגבי טיפולי פיגמנטציה סביב הפה. המלצה שלנו – לפני בדיקת העלות יש לבדוק האם הקוסמטיקאית שאנו הולכים אליה מוסמכת ומקצועית מספיק כדי לספק את התוצאה המתאימה ביותר.

אם אתם עדיין מתעקשים לדעת את המחיר פחות או יותר אז מחירי טיפולי פנים בדרך כלל ינועו בין 400 ש”ח ל1,200 ש”ח.

מהי שיטת טיפול IPL

שיטת הטיפול ב-IPL (Intense Pulsed Light) היא הליך לא פולשני לחידוש העור המשמש לטיפול בפיגמנטציה ומתאים גם כמובן לפיגמנטציה סביב הפה. שיטה זו פועלת על ידי שימוש באורכי גל ספציפיים של אור לייזר למיקוד מלנין (פיגמנט חום כהה) בעור, מה שגורם לפיגמנטציה סביב הפה לדעוך.

במהלך הליך זה, הקוסמטיקאית תשתמש במכשיר בכדי להעביר פולסים קצרים של אנרגיה ישירות לאזור הפיגמנטציה. לאחר קבלת טיפול זה, המטופלים רואים בדרך כלל שיפור בגוון הפנים שלהם תוך זמן קצר. בהחלט דרך בטוחה ויעילה להפחתת מראה הפיגמנטציה סביב הפה.

מהם כתמי גיל והאם יש קשר בין גיל לבין פיגמנטציה מסביב לפה

כתמי גיל, הם כתמי עור כהים שעלולים להופיע סביב השפתיים והפה עקב שילוב של חשיפה לשמש והזדקנות. כתמי גיל נוטים להיות נפוצים יותר אצל אנשים מעל גיל 50, הם יכולים להופיע גם אצל אנשים צעירים יותר.

כתמים אלו כמובן אינם מזיקים או מכאיבים, אך הם עלולים לגרום לחרדה או מבוכה עבור אותם אנשים. למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים זמינים להפחתת הופעת כתמי גיל סביב הפה. טיפולי הפיגמנטציה אכן יתאימו לטיפול בכתמי גיל, יש להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת בתחום שתדאג להתאים לכם את הטיפול הטוב ביותר.

אהבתם את המאמר? מעולה! תוכלו להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת אשר תאבחן את הבעיה ותדאג לבריאות עורכם. ניתן להשאיר את פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

שאלות ותשובות

הגורמים השכיחים לפיגמנטציה סביב הפה כוללים גנטיקה, חשיפה לשמש ושינויים הורמונליים הקשורים להזדקנות. גם כתמי גיל שמופיעים אחרי גיל 50 יכולים לתרום לפיגמנטציה סביב הפה.

שתיים מהאפשרויות הטיפוליות הנפוצות הן טיפולי לייזר ממוקדים וטיפולי IPL המשתמשים באור כדי לדהות את הפיגמנטציה. קוסמטיקאית יכולה גם להמליץ על קרמים מקומיים.

המחיר משתנה בהתאם לשיטת הטיפול, אך באופן כללי ניתן לצפות למחיר של 400-1200 ש”ח לטיפול. חשוב להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת שתמליץ על הטיפול המתאים ביותר עבורכם.

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא
נגישות